۰۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۸
کد خبر: ۲۳۷۱۰۲
آیت الله حیدری:

حوزه های علمیه نمونه های کامل پیروی از سیره اهل بیت هستند

خبرگزاری رسا ـ آیت الله حیدری با بیان این که هدف اساسی از تربیت طلاب و رسیدن به مرتبه بالی علمی به کارگیری همه توان در خدمت به ولایت است، گفت: حوزه های علمیه نمونه های کامل پیروی از سیره اهل بیت هستند.
آيت الله حيدري ، نماينده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در مراسم افتتاح دفتر مطالعات شهید مطهری که صبح امروز با حضور معاون آموزش حوزه های علمیه کشور انجام شد، ابرازداشت: هدف از تربیت طلاب و رسیدن به درجه های بالای علمی به کارگیری همه توان در خدمت به ولایت است.

وی افزود: در این راه اقتدا کردن به علمایی همچون علامه امینی و شهید مرتضی مطهری الگو برداری موفقی خواهد بود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: اعتقاد داریم حوزه های علمیه نمونه های کاملی از پیروی از مسیر اهل بیت(ع) هستند که فکر اصیل اسلامی را تبلیغ می کنند.

آیت الله حیدری ابرازداشت: از ویژگی حوزه های علمیه ولایت‎مداری تبلیغ دین به روش صحیح است و در این راه مطالعه شخصیت شهید مطهری به ما کمک بزرگی خواهد کرد.

مسؤول حوزه علمیه الغدیر با اشاره به فرمایش امام خمینی(ره) مبنی این که شهید مطهری حاصل عمر من است، عنوان کرد:  افکار شهید مطهری مبنای نظری و فکری انقلاب اسلامی در ایران است.

حوزه های علمیه ادامه دهنده راه انقلاب هستند

امام جمعه موقت اهواز در ادامه گفت: حوزه های علمیه ادامه دهنده مسیر انقلاب اسلامی هستند و در این راه تربیت طلاب و نشر علوم دینی یکی از وظایف مهم آن ها است.

آیت الله حیدری در پایان با اشاره به ضرورت مطالعه جهت گسترش افق دید علمی گفت: در حوزه های علمیه طلاب باید در کنار دروس اساسی خود به کتاب های دینی دیگر هم مراجعه کنند و به مطالعه آن ها بپردازند./9452/پ202/ب2

ارسال نظرات