۰۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۵
کد خبر: ۲۳۷۱۱۲
آیت الله شبستری:

وضعیت برخی از جاده‌های کشور مناسب نیست

خبرگزاری رسا ـ نماینده خبرگان رهبری با تقدیر از تلاش‌های راهداران کشور در روزهای مختلف سال گفت: متأسفانه هنوز وضعیت برخی از جاده‌های کشور مناسب نیست.
ديدار مديران حمل و نقل استان آذربايجان شرقي با امام جمعه تبريز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی شب گذشته در دیدار اعضای شورای حمل و نقل استان با تقدیر از تلاش‌های راهداران کشور در روزهای مختلف سال اظهار داشت: بالاترین عبادت ها، خدمت به مردم است و راهداران در سخت ترین شرایط آب و هوایی و به دور از خانواده به خلق خدا خدمت می کنند.

 


وی با بیان این‌که خدمت به خلق الله مهم‌ترین اصل در جلب رضایت الهی است، خاطرنشان کرد: با فرا رسیدن فصل سرما و یخبندان رسیدگی به راه‌های مواصلاتی کشور بیش از گذشته احساس می‌شود، ضمن این‌که اصلاح جاده‌های بین شهری نیز ضرورتی انکار ناپذیر است.

 


امام جمعه تبریز با بیان این‌که متأسفانه هنوز وضعیت برخی از جاده‌های کشور مناسب نیست، گفت: درست است که با وجود مشکلات اقتصادی و تحریم ها، فعالیت های چشمگیری در حوزه راهسازی و مسکن انجام شده است، اما هنوز وضعیت برخی جاده‌ها مناسب نیست و هر روزه شاهد تصادفات جاده‌های و مرگ هموطنان هستیم.

 


همچنین توحید اخلاقی، مدیرکل راه و شهرسازی استان در سخنانی با ارایه گزارشی از فعالیت های راهداری گفت: 13 هزار و 600 کیلومتر راه اصلی، فرعی و راه روستایی در استان وجود دارد که از سوی 75 گروه راهداری با بیش از 650 دستگاه انواع ماشین آلات و یکهزار و 200 نفر پرسنل تحت پوشش خدمات قرار دارد.

 


وی به اهتمام وزیر راه و شهرسازی در بخش حمل و نقل ریلی در کشور و به تبع آن استان اشاره کرد و افزود: اتمام طرح راه آهن تبریز ـ میانه در کانون توجه وزارت متبوع قرار گرفته و اعتبار ویژه ای برای بهره برداری از این طرح در بودجه سال آتی در نظر گرفته شده است.

 


اخلاقی با اشاره به این‌که 26 آذر تا اول دی ماه در تقویم کشور به عنوان هفته حمل و نقل و راهداری ثبت شده است، افزود: این هفته فرصتی برای تبیین فعالیت‍‌ های شبانه‌روزی راهداران و فعالان حمل و نقل استان است./935/پ203/ب4

ارسال نظرات