۰۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۸
کد خبر: ۲۳۷۱۸۸
در یک سانحه رانندگی؛

طلبه زائر اربعین در راه بازگشت از کربلا به دیار باقی شتافت

خبرگزاری رسا ـ مرحوم میثم خطیب طلبه پایه ششم مدرسه علمیه نبی اکرم(ص) تهران در راه بازگشت از زیارت اربعین کربلای معلی و عتبات عالیات به ملکوت اعلی پیوست.
مرحوم ميثم خطيب، طلبه مدرسه علميه نبي اکرم تهران کربلاي معلي

حجت‌الاسلام سید جلال بنی هاشمی، مدیر مدرسه علمیه نبی اکرم(ص) تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، گفت: مرحوم میثم خطیب طلبه فاضل پایه ششم مدرسه علمیه نبی اکرم(ص) در راه بازگشت از زیارت اربعین کربلای معلی و عتبات عالیات طی سانحه رانندگی در مسیر مهران ـ ایلام به ملکوت اعلی پیوست.

 

وی مرحوم خطیب را طلبه‌ای اهل علم و از نظر درسی خوب و با نمرات بالا دانست.

 

حجج اسلام اسماعیل پور، نظری، بختیاری، گودرزی و انتظاری از اساتید مدرسه علمیه نبی اکرم(ص) تهران در گفت‌وگو با خبرنگار رسا، آن مرحوم را طلبه خلیق، خوش برخورد، مهربان، دوست داشتنی، مقتدر، دارای اعتماد به نفس، علاقه مند به اهل بیت عصمت و طهارت(ع)، معتقد به ولایت و نظام اسلامی، فاضل، با استعداد، توانمند و فعال فرهنگی دانستند.

 

ذکر این نکته ضروری است که مراسم بزرگداشت این طلبه زائر اربعین مرحوم میثم خطیب از سوی مدرسه علمیه نبی اکرم(ص)، امشب پس از نماز مغرب و عشاء با سخنرانی حجت‌الاسلام بنی هاشمی در مسجد جامع نبی اکرم(ص) واقع در خیابان پیروزی، خیابان دهم فروردین، خیابان نبی اکرم(ص)، جنب این مدرسه علمیه برگزار می‌شود.

 

پیکر مطهر وی روز دوشنبه از مقابل مدرسه علمیه نبی اکرم(ص) بر دستان اساتید و طلاب مدرسه علمیه نبی اکرم(ص) و اقشار مختلف مردم تشییع و پس از عزاداری در مسجد جامع نبی اکرم(ص)، در قطعه صالحین بهشت زهرا(س) به خاک سپرده شد.

 

گفتنی است مراسم ختم این طلبه زائر اربعین روز گذشته در مسجد بقیه الله(عج) واقع در میدان بروجردی تهران برگزار شد.

 

شایان ذکر است پیکر مطهر این طلبه فاضل روز یک‌شنبه در ایلام بر دستان طلاب و مردم این شهر به طرز باشکوهی تشییع شده بود./956/ت302/ب4

ارسال نظرات