۰۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۸
کد خبر: ۲۳۷۲۰۳
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان خبرداد؛

برگزاری بیش از 850 گفتمان دینی در لرستان

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان گفت: در ایام محرم و صفر بیش از 850 گفتمان دینی در مناطق گوناگون لرستان برگزار شد.
گفتمان ديني

حجت الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به فعالیت های این اداره کل در ایام محرم و صفر بیان داشت: ایام محرم و دهه پایانی صفر 856 گفتمان دینی در مناطق گوناگون لرستان با حضور مبلغان دینی برگزار شد.

وی با اشاره به این که گفتمان های برگزار شده نسبت به سال گذشته افزایش چشم گیری داشته است، افزود: 36 هزار و 628 نفر نیز در این گفتمان ها شرکت کرده اند.

حجت الاسلام غلامی برگزاری گفتمان های دینی را در جهت آگاه سازی دانش آموزان و نسل جوان بسیار اثر گذار بیان کرد و عنوان داشت: با آگاه سازی نسل جوان و پاسخگویی به شبهات جوانان، باید آنان را از جهل و تفرقه دور کرد.

وی خاطرنشان کرد: آسیب های اجتماعی، عفاف و حجاب، اعتقادات دینی، آشنایی با فلسفه قیام عاشورا از موضوعات برگزاری این گفتمان های دینی بوده است.

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی لرستان در ادامه افزود: این گفتمان های دینی در دبیرستان ها، مساجد و کانون های فرهنگی، تبلیغی استان لرستان برگزار شده اند.

وی با اشاره به نقش خانواده و آموزش و پرورش در جهت تربیت دینی جوانان یادآور شد: نقش روحانیان و مبلغان در آگاه سازی نسل جوان و هدایت آنان بسیار مؤثر است.

حجت الاسلام غلامی با اشاره به تهاجم فرهنگی غرب بیان داشت: توجه به مسائل دینی و اعتقادی در تربیت فرزندان و دانش آموزان باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان این که ترویج و گسترش آموزه های دینی و قرآنی مهم ترین هدف برگزاری گفتمان های دینی است، خاطرنشان کرد: ترویج این آموزه ها بهترین راه مقابله با این آسیب های اجتماعی در جامعه است./9459/ت302/ب2

ارسال نظرات