۰۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۲۳۷۲۱۸
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

شناخت فتنه‌ها با تبعیت از مرجعیت اصیل شیعه محقق می‌شود

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام ولایی با اشاره به جریان‌سازی برخی گروه‌های افراطی شیعه و سنی در منطقه گفت: شناخت فتنه زمان با تبعیت از مرجعیت اصیل شیعه محقق می‌شود.
حجت الاسلام ابوالفضل عباسي‌ولايي، نماينده ولي فقيه در سپاه عاشورا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام ابوالفضل عباسی ولایی، مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای استان آذربایجان شرقی امروز در جمع بسیجیان نواحی مقاومت بسیج تبریز، اظهار داشت: بسیج رسالتی خطیر در دفاع از حریم ولایت بر عهده دارد، بسیج به برکت عشق و علاقه به ولایت و رهبری در همه زمینه‌ها به اوج اقتدار و تعالی رسیده و انقلاب را در‌ فتنه‌ها بیمه کرده است.


وی با بیان این‌که سعادت دنیا و آخرت در ولایت‌مداری خلاصه شده و اگر خواهان بصیرت و سعادت هستیم باید تابع محض منویات ولایت فقیه باشیم، گفت: وحدت، همدلی و تبعیت محض از ولایت فقیه از رموز موفقیت و پیروزی انقلاب اسلامی در ایران بوده که تداوم این راه حق و حقیقت نیز تنها با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی محقق می‌شود.


حجت الاسلام ولایی با تأکید بر این‌که تلاش اصلی دشمنان برای نابودی نظام اسلامی در جهت گسستن پیوند بین ملت و رهبری متمرکز شده است، تصریح کرد: تلاش دشمنان با بصیرت و هوشیاری ملت هربار با شکست مواجه شده و خواهد شد، اما هیچ‌گاه نباید از کسب بصیرت و هوشیاری زیر سایه ولایت غافل بود.


نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا با بیان این‌که عده ای دانسته یا ندانسته برای رسیدن به اهدافشان اقدام به هرکاری می کنند، تصریح کرد: به لطف خدا و رهبری داهیانه ولایت فقیه، این افراد در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام مانده اند، اما باید دانست که ذات دشمن، دشمنی کردن است و تا رسیدن به هدف خود خصومت خواهد داشت.


وی با اشاره به این‌که تا زمانی که تفکر بسیجی و رهبری های حکیمانه مقام عظمای ولایت در جامعه حاکم باشد؛ دشمنان در توطئه های خود ناکام خواهند ماند، گفت: دشمنان اسلام و در رأس آن آمریکا و ایادی استکبار جهانی، برای جلوه دادن چهره خشن از اسلام و به ویژه تفکر شیعه با حمایت از افراد ساده لوح، مسلمانان را به جان هم می اندازند.


حجت الاسلام ولایی با اشاره به جریان‌سازی برخی گروه‌های افراطی شیعه و سنی در منطقه گفت: رسانه‌های وابسته به غرب و رژیم صهیونیستی چنین جریان‌های معاند و الحادی را در منطقه علیه مسلمانان جهان به راه انداخته تا مسلمان‌کشی تمام عیار ایجاد کند، در چنین شرایطی باید بصیر بود و فتنه زمان را با تبعیت از علمای اصیل و مجاهد شناخت.


نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا با تأکید بر این‌که تبعیت از ولی فقیه تهدیدهای دشمنان ایران اسلامی را خنثی می کند، خاطرنشان کرد: تمام تلاش‌ها و فتنه‌انگیزی‌های دشمن در راستای جدایی ملت با ولایت بوده است، غافل از این‌که برکات وجودی ولایت فقیه پس از پیروزی انقلاب اسلامی شامل مسلمانان دیگر کشورهای جهان نیز شده است./935/پ202/ب4

ارسال نظرات