۰۳ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۱
کد خبر: ۲۳۷۲۸۴
مسؤول اداره تهذیب حوزه علمیه کرمان:

حماسه 9 دی نشان دهنده رابطه عمیق مردم با ولایت است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول اداره تهذیب حوزه علمیه کرمان گفت: رابطه مردم با ولایت افزون بر رابطه حکومتی، یک رابطه عاطفی نیز هست که ریشه در اعتقادات و معنویات دارد و حماسه 9 دی نشان داد این رابطه به سادگی متزلزل نمی شود.
حماسه 9 دي

حجت الاسلام روح الله زمزم زاده مسؤول اداره تهذیب حوزه علمیه کرمان، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، گفت: بزرگداشت حماسه 9 دی بسیار مهم است؛ زیرا مردم ایران با وجود همه سختی های وارد شده از سوی دشمن، نشان دادند که همیشه پیرو ولایت و مخالف دشمنان هستند.

 

وی در ادامه افزود: یکی از ابعاد اهمیت 9 دی این است که مردم ایران ثابت کردند از هیچ دشمنی؛ خواه خارجی و خواه داخلی، حمایت نمی کنند و ایران اسلامی را دوست دارند.

 

حجت الاسلام زمزم زاده عنوان کرد: مهم ترین پیامی که مردم ایران با حماسه 9 دی به جهان مخابره کردند، این بود که نسبت به نظام اسلامی تعصب دارند و اجازه دخالت بیگانگان را در امور کشور نمی دهند؛ هرچند دشمن سعی دارد نظام حاضر را در نظرها بد جلوه دهد؛ اما مردم ایران با بصیرت کامل راه صحیح را تشخیص می دهند.

 

وی خاطر نشان کرد: رابطه مردم با ولایت افزون بر رابطه حکومتی، یک رابطه عاطفی نیز هست که ریشه در اعتقادات و معنویات دارد، حماسه 9 دی نشان داد این رابطه به سادگی متزلزل نمی شود.

 

مسؤول اداره تهذیب حوزه علمیه بیان داشت: اگر 9 دی به وجود نمی آمد ما همچنان شاهد تحرکات دشمنان داخلی و خارجی بودیم و این تحرکات به یکی از دغدغه هایی تبدیل می شد که وقت و امکانات بسیاری را هدر و نظام اسلامی را به سوی فرسایش سوق می داد.

 

حجت الاسلام زمزم زاده اظهار داشت: تبیین حماسه 9 دی، تبیین معارف اسلامی است؛ چراکه اساس معارف اسلامی بر پایه حکومت اسلامی است و این حماسه بزرگ بر قوّت و عظمت حکومت اسلامی افزود.

 

وی زمزمه های عده ای مبنی بر رفع حصر سران فتنه 88 را از دسیسه های دشمن دانست و خاطر نشان کرد: دشمن به این حرکت امیدهای بسیاری دارد، در مقابل، مردم انقلابی ایران باید در بزرگداشت حماسه 9 دی، حضور پررنگی داشته باشند؛ چراکه این حضور، دشمن را از هدفش که فروپاشی نظام اسلامی است، ناامید می کند./9706/ت302/ب4

ارسال نظرات