۰۴ دی ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۲
کد خبر: ۲۳۷۲۹۴
مدیرکل اوقاف و امورخیریه مازندران:

وقف مصداق بارز جهاد مالی و مدیریت جهادی است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل اوقاف و امورخیریه مازندران با تأکید بر این که وقف مصداق بارز جهاد مالی و مدیریت جهادی است، بیان داشت: باید اهتمام و تلاش ارزنده ای در راستای ترویج این فرهنگ ارزنده وجود داشته باشد که می تواند اثرگذاری والایی درباره ترویج ارزش های دینی در جامعه ایفا کند.
مديرکل اوقاف مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام ستار علیزاده، مدیرکل اوقاف و امورخیریه مازندران، شب گذشته در همایش یاوران وقف و مراسم افتتاح بزرگ ترین و مجهزترین مرکز فرهنگی قرآنی شمال کشور که در سالن اجتماعات آیت الله جوادی آملی آستان امام زاده ابراهیم(ع) آمل برگزار شد، با تقدیر از فعالان ایجاد این مرکز بزرگ در شهرستان آمل، گفت: این مرکز در راستای ترویج کلام وحی الهی و معارف قرآن کریم صورت گرفته است که جای تقدیر و تشکر دارد.


وی با اشاره به این که سازمان اوقاف و امورخیریه به دنبال مدیریت جهادی است، بیان داشت: در مجموعه اوقاف مازندران چندین قرارگاه داریم که با این دید ارزنده در حوزه های مختلف مدیریت صورت می گیرد.


حجت الاسلام علیزاده با بیان این که چند روزی که زمان در اختیار ما است باید برای خدا گام برداشته و جوابگو باشیم، افزود: انقلاب و مکتب اسلام را بدون مدیریت جهادی نمی توانیم اداره کنیم.


مدیرکل اوقاف و امورخیریه مازندران، ادامه داد: دستور قرآن کریم بر این امر بوده و پیامبر اکرم مدیرترین فردی بود که به صورت جهادی کار کرده و این امر ارزنده و گرانقدر را در اختیار ما قرار داده است.


وی با بیان این که در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی باید بتوانیم رهنمودهای رهبری را اجرایی کنیم، گفت: باید در این عرصه ببینیم چه جوابی داریم که مخاطبان رهبری همه دلدادگان به اسلام و انقلاب هستند.


حجت الاسلام علیزاده با اشاره به این که باید در همه سال ها اقتصاد، فرهنگ و خدمت رسانی به نحوی جدی مورد توجه باشد، بیان داشت: همه باید تلاش وافری در این عرصه داشته و از ظرفیت ها به درستی استفاده کنیم و باید در قبال هزینه هایی که صورت می گیرد اقدامات ارزشمندی هم انجام شود.


وی با بیان این که انقلاب اسلامی در مسیر عزت و پیشرفت قرار دارد، گفت: امروز در بعضی از علوم نخستین کشور در دنیا هستیم که آمریکا را زیر پا گذاشتیم.


حجت الاسلام علیزاده، افزود: امروز دنیا را وادار کردیم که در مقابل رهبری، دانشمندان و ملت ما سر تعظیم فرو بیاورند و باید این مسیر گرانقدر را به نحوی شایسته ادامه دهیم.


مدیرکل اوقاف و امورخیریه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر این که وقف یک نهاد کارآمد و مترقی دارای جلوه های بسیار زیادی است، ادامه داد: انقلاب اسلامی خودش معنای ما می توانیم را ترجمه کرده است و امام بزرگوار و مقام معظم رهبری این امر گرانقدر را به ما دادند.

 

وی با تاکید بر این که وقف مصداق بارز جهاد مالی و مدیریت جهادی است، بیان داشت: باید اهتمام و تلاش ارزنده ای در راستای ترویج این فرهنگ ارزنده وجود داشته باشد که می تواند اثرگذاری والایی درباره ترویج ارزش های دینی در جامعه ایفا کند.


حجت الاسلام علیزاده با بیان این که واقفان در حوزه قرآن باید ورود پیدا کنند، افزود: حضور در این عرصه می تواند نقشی والا در مقابل آسیب های جامعه و رخنه های فرهنگی دشمنان داشته باشد.


مدیرکل اوقاف و امورخیریه مازندران با اشاره به این که وقف سلاح محکمی در برابر دشمنان ارزش های دینی و هویت اسلامی است، تصریح کرد: اسلام دین همه جانبه است که باید تلاش کنیم تا از این طریق جذب داشته باشیم./1314/پ202/ب6

ارسال نظرات