۰۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۷
کد خبر: ۲۳۷۳۵۷
با سخنرانی آیت الله مجتهدشبستری؛

تجمع بزرگ بصیرت دینی در تبریز برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ تجمع بزرگ بصیرت دینی در تبریز هشتم دی با سخنرانی آیت الله مجتهدشبستری در مصلای اعظم تبریز برگزار می‌شود.
حجت الاسلام حسين تقي زاده، رييس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي

حجت الاسلام حسین تقی زاده، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز با اشاره به برنامه های مختلف ستاد گرامیداشت 9 دی در استان، اظهار داشت: ستادهای فرعی در تمامی شهرستان های 20 گانه استان تشکیل شده و برنامه های خود را اجرا می کنند.


رییس ستاد 9 دی در آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: در تبریز مراسم گرامیداشت سالروز حماسه مردم تبریز در مقابله با فتنه‌گران هشتم دی با عنوان تجمع بزرگ بصیرت دینی با سخنرانی آیت الله مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در استان رأس ساعت 10 صبح در سه راهی مصلای اعظم برگزار می‌شود.


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی برگزاری همایش 9 دی و بصیرت افزایی در دانشگاه پیام نور تبریز، اجرای برنامه ها و نشست مختلف تخصصی در پایگاه های بسیج و مساجد استان را از دیگر برنامه های ستاد 9 دی در آذربایجان شرقی برشمرد و گفت: تمامی برنامه‌ها به صورت مردمی برگزار می‌شود.


حجت الاسلام تقی‌زاده با بیان این‌که آیت الله مجتهدشبستری روز 9 دی همزمان با سالروز حماسه مردم ایران در سال 88 در دانشگاه تبریز به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت، گفت: این مراسم روز سه شنبه راس ساعت 10 صبح در تالار حدت دانشگاه تبریز برگزار می‌شود.


وی افزود: در دانشگاه آزاد اسلامی تبریز نیز مراسمی به همین مناسبت برگزار خواهد شد، سخنران برنامه دانشگاه آزاد سردار پورجمشیدیان فرمانده سابق سپاه عاشورا و آیت الله مجتهد شبستری خواهند بود، این مراسم روز سه شنبه 9 دی‌ماه رأس ساعت 14 در تالار شهریار دانشگاه آزاد اسلامی تبریز برگزار می شود.


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که حماسه غرور انگیز ملت ایران در 9 دی استکبار جهانی و خود باختگان داخلی را رسوا کرد، اظهار داشت: در این روز امت شهیدپرور و ولایت مدار ایران اسلامی با حضور آگاهانه خود در صحنه از نظام، ولایت فقیه و ارزش های ناب اسلامی و انقلابی و دفاع و حمایت کردند.


حجت الاسلام تقی‌زاده خاطرنشان کرد: 9 دی برای همیشه در تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی خواهد ماند، چراکه در این روز تمامی نقشه ها و دسیسه های دشمنان و مزدوران داخلی آنها خنثی شد و بار دیگر جمهوری اسلامی و مردم غیرتمند ایران از این امتحان الهی سربلند بیرون آمدند./935/ت302/ب4

ارسال نظرات