۰۵ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۹
کد خبر: ۲۳۷۴۱۵
آیت الله موسوی جزایری در دیدار سید حسن خمینی:

رهبر انقلاب شاگرد برومند امام خمینی هستند/ هیچ قدرتی نمی‌تواند نظام اسلامی را تهدید کند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به اظهار ضعف دشمنان و قدرت های جهانی در برابر ایران، گفت: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران با کمال قدرت و عزت در دنیا می درخشد و هیچ قدرتی نمی‌تواند نظام ما را تهدید کند.
آيت الله موسوي جزايري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان شامگاه گذشته در دیدار حجت الاسلام سید حسن خمینی که با حضور ائمه جمعه، علمای اهواز، اساتید حوزه و دانشگاه، استاندار، نمایندگان مجلس و مدیران خوزستان، برگزار شد، اظهارداشت: جمهوری اسلامی ایران به اندازه ای در دنیا قدرت پیدا کرده که دیگر هیچ قدرتی نمی تواند نظام ما را تهدید کند.

 

وی افزود: قدرت های جهانی در برابر نظام اسلامی و رهبر انقلاب اظهار ضعف کرده و به گفته امام خمینی(ره) در برابر نظام جمهوری اسلامی ایران هیچ غلطی نمی توانند انجام دهند.

 

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران با کمال قدرت و عزت در دنیا می درخشد.

 

آیت الله موسوی جزایری در ادامه با اشاره به اینکه خداوند در قرآن از پیامبرانی یاد می کند که افزون بر خودشان خانه های آنها نیز محترم شمرده شده و احترام ویژه ای دارند، گفت: مراجع و بزرگانی در طول تاریخ بودند که پس از مرگ آنها چراغ بیت آنها نیز خاموش شد، اما برخی دیگر بودند که خداوند به آنها تفضل کرده و مانند آل ابراهیم بیت آنها به مشعل فروزانی برای هدایت جامعه تبدیل شده است.

 

استاد عالی حوزه های علمیه خوزستان آشنایی خود با امام خمینی(ره) را از دوران نوجوانی عنوان کرد و افزود: بنده از دوران نوجوانی به واسطه علاقه ای که پدر نسبت به امام خمینی(ره) داشتند با ایشان آشنا بوده که در طول انقلاب و پس از آن نیز رابطه عمیق تری با ایشان برقرار کردم.

 

انقلاب با نفس گرم امام و دعاهای ایشان پیروز شد

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان تأکید کرد: این انقلاب به واسطه نفس گرم حضرت امام(ره) و دعاهای ایشان پیروز گشت و امروز نیز همچنان از برکت حرکت بزرگ ایشان بهره مند هستیم.

 

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب، شاگرد برومندی از شاگردان امام خمینی(ره) هستند،‌ اظهار داشت: پس از رحلت امام خمینی و انتخاب رهبر معظم انقلاب، سید احمد آقا فرزند امام به واسطه مقام علمی و ایمانی و اعتقاد به راه امام(ره) از انتخاب خبرگان رهبری استقبال کرد.

 

آیت الله موسوی جزایری تصریح کرد: سید احمد آقا اگر فردی بود که ظرفیت نداشت و با خدا معامله نمی کرد، هرلحظه ممکن بود از مسیر انقلاب خارج شود.

 

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: امروز شاهد آن هستیم که چراغ بیت امام(ره) روشن تر شده و همچنان راه پدر را ادامه داده و در مقام پشتیبانی از ولایت فقیه مانند سید احمد آقا با قدرت از نظام جمهوری اسلامی حمایت می کنند.

 

وی در پایان از تأسیس شبکه الاهواز به زبان عربی سخن گفت و افزود: هنگامی که دیده شد وهابیت به وسیله رسانه های مختلف شبهات، تحریکات و القای فتنه در خوزستان را در دستور کارخود قرار داده‌اند و با توجه به ریشه تجزیه طلبی که آنها دارند، شبکه جدیدی برای مردم خوزستان به نام شبکه ماهواره ای الاهواز تأسیس شد./9462/پ202/ب4

ارسال نظرات