۰۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۳
کد خبر: ۲۳۷۴۶۶
امام جمعه مشهد اردهال کاشان:

9 دی تبلور غیرت ملت ایران بود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه مشهد اردهال کاشان گفت: حضور میلیونی مردم ایران درحماسه 9 دی، تجلی ارزش‌های ولایت‌مداری، دین‌مداری، دفاع از حق و تجدید میثاق آگاهانه با ولی‌امر مسلمین بود.
حجت الاسلام والمسلمين مهدي سليماني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام مهدی سلیمانی اردهالی امام جمعه مشهد اردهال کاشان در خطبه های این هفته مشهد اردهال در آستان مقدس علی باقر(ع) گفت: 9 دی ماه سال 88 ، روز تبلور غیرت مردم ایران به تمامی دهن کجی های بد خواهان و فتنه گران بود که نشان داد ملت ایران هرگاه احساس کند اسلام و نظام و ولایت در خطر است ساکت نمی ماند و با حضور در صحنه مشت محکمی بردهان دشمن خواهد کوبید.

 

وی یادآور شد: ملت بزرگ و قهرمان ایران اسلامی درحماسه 9 دی ماه سال 88 نشان داد استکبار جهانی هر فتنه و برنامه تخریبی را که ایجاد کرده باشد، با دست توانمند خود تمامی فتنه های استکبار عالم را درهم خواهد شکست.

 

حجت الاسلام سلیمانی در ادامه با اشاره به پشت سرگذاشتن موفقیت آمیز ماه های محرم و صفر در ممکلت امام زمان(عج) گفت: مردم عزادار ایران اسلامی با حضور در تکایا و مساجد و حسینیه ها و عزاداری برای امام حسین(ع)، اوج ارادات خود را به ادمه اطهار و امام حسین(ع) نشان دادند.

 

وی همچنین اربعین حسینی امسال و همایش 20 میلیونی شیعیان جهان را یک مانور بزرگ و قدرت سیاسی شیعه به جهان دانست و گفت: حضور بی سابقه شیعیان جهان در اربعین حسینی از سراسر جهان در عراق اوج عشق به امام حسین(ع) بود که این گردهمایی میلیونی محبان اهل بیت(ع) خاری در چشم استکبارجهانی بود.   

 

امام جمعه مشهد اردهال کاشان یاد آورشد: بازماندگان از پیاده روی کربلا در ایران نیز با پیاده روی به طرف بقاع متبرکه و امامزادگان از جمله امزاده واجب التعظیم سلطانعلی ابن امام باقر(ع) در مشهد اردهال کاشان در مراسم های عزاداری روز اربعین شرکت کردند.

 

حجت الاسلام سلیمانی همچنین با تجلیل از مردم ولایت مدار شهرستان کاشان و منطقه اردهال و شهرهای همجوار برای حضور در مراسم اربعین در جوار علی بن باقر(ع) گفت: امروز امام زادگان در سراسر کشور ایران مورد توجه علاقمندان به آل الله است.

 

امام جمعه مشهد اردهال کاشان در ادامه از پیگیری های انجام شده از سوی معاون استاندار و فرماندار کاشان برای ارتقای مشهد اردهال به شهر تقدیرکرد و با اشاره به توافق دولت با ارتقای مشهداردهال به شهر گفت: روستا های چنار، حسنارود، علی آباد، علوی، باریکرسف و غیاث آباد به مرکزیت آستان حضرت سلطان علی بن امام باقر (ع) در آینده نزدیک از روستا به شهر ارتقا داده می شوند./1307/پ202/ب4

ارسال نظرات