۰۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۴
کد خبر: ۲۳۷۴۷۷
حجت الاسلام والمسلمین حاجتی:

محاکمه سران فتنه به اشد مجازات خواسته ملت ایران است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین حاجتی با اشاره به ناهنجاری سران فتنه در سال 88 گفت: محاکمه سران فتنه به اشد مجازات، انتظار مردم ایران از سازمان های مسؤول به ویژه دادگستری است.
حجت الاسلام و المسلمين حاجتي

به گزارش خبرنگارخبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین میراحمدرضا حاجتی، امام جمعه موقت اهواز، ظهر امروز در مصلی امام خمینی(ه)اهواز گفت: بر اساس فرمایش امام خمینی(ره)، تهدید و تحریم از سوی آمریکا تاثیری در پیشرفت کشور نداشته و آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

وی در ادامه ضمن دعوت مسلمانان به تقوا الهی و الگوگرفتن از آن در زندگی خود، ابراز داشت: کمک به ایتام، احترام به پدر و مادر، خوش اخلاقی با مردم و کمک به مستضعفان از نشانه های تقوا است.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به حماسه 9 دی و افتخار آفرینی شهدا انقلاب، بیان داشت: ملت ایران در صیانت از آرمان های انقلاب توانسته حماسه دیگر را ایجاد کند که این مسأله نشانه ولایت مداری مردم این کشور است.

وی با اشاره به ناهنجاری سران فتنه در سال 88، بیان داشت: محاکمه سران فتنه به اشد مجازات، انتظار مردم ایران از سازمان های مسؤول به ویژه دادگستری است.

برجسته سازی حماسه 9 دی وظیفه همه سازمان ها است

استاد حوزه علمیه با بیان این که مساجد، مراکز فرهنگی و دیگر سازمان ها مسؤولیت برجسته سازی حماسه 9دی را برعهده دارند، تصریح کرد: همه سازمان ها باید برای برجسته سازی حماسه 9دی گامی بردارند و هرکس آن از آن پاسداری نکند در حقیقت در مسیر دشمن قرار گرفته است.

امام جمعه موقت اهواز با بیان این که راهبرد دشمن نسبت به کشور ایران، انحصار انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: ملت ایران با پشتیبانی از ولایت فقیه توانسته، نقشه های دشمن را برای به انزوا کشیدن انقلاب اسلامی خنثی کند.

وی با اشاره به افتخار آفرینی مردم عراق در دفاع از ارزش های اسلامی، افزود: شهدای انقلاب اسلامی الگویی برای مردم عراق در مقابله با تهاجم تروریست ها هستند.

پای‎بندی ملت ایران به اعتقادات دینی با حضور در مراسم اربعین حسینی(ع)

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی با بیان این که تلاش دشمن در جهت نشان دادن دوری مردم ایران از اسلام و آرمان های انقلاب است، تأکید کرد: حضور پرشور مردم ایران در مراسم پیاده روی اربعین حسینی(ع) نشان دهنده پایبندی مردم به باورهای دینی هستند.

وی با اشاره به این که در طول تاریخ اسلام ائمه اطهار(ع) در صحنه نبرد علیه اسلام ستیزی تنها مانده اند، افزود: ملت ایران هرگز ولایت فقیه را تنها نخواهند گذاشت و تا ظهور امام زمان(عج) پشتیبان آن خواهد بود.

امام جمعه موقت اهواز افزود: مسلمانان باید براساس سیره پیامبراکرم(ص) و ائمه اطهار(ع)زندگی خود را مدیریت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی با بیان این که مسلمانان باید همه وجود خود را در راه خدمت به اسلام و ترویج آن خرج کنند، بیان داشت: معامله با خداوند، اصلی ترین معامله مسلمانان در زندگی آنها است.

وی با اشاره به فعالیت های حزب الله در دفاع از ارزش های اسلام، گفت: حزب الله لبنان هوشیار و آگاه است و همیشه در صحنه نبرد علیه اسلام ستیزی حضور دارد.

مدیر حوزه های علمیه خوزستان روز جمعه را روز برکت برای مسلمانان دانست و افزود: صلوات فرستادن افضل اعمال در روز جمعه است،که براساس روایات سبب سه هزار برابر شدن ثواب اعمال خواهد شد.

امام جمعه موقت اهواز در پایان نماز جمعه را منبع خیرات و برکات دانست و افزود: براساس روایات، هرکس میان خطبه دوم و اقامه نمازظهر، خواسته ای داشته باشد، خداوند آن را مستجاب خواهد کرد./9453/پ201/ب2

ارسال نظرات