۰۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۵
کد خبر: ۲۳۷۴۸۶
امام جمعه همدان:

ابعاد فتنه 88 از هشت سال جنگ تحمیلی سهمگین‌تر بود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در همدان گفت: مردم باید بیدار باشند چرا که فتنه تمام نشده و تا زمانی که بشر بر سر دو راهی حق و باطل قرار دارد امکان بروز فتنه هم هست.
آيت الله طه محمدي، امام جمعه همدان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در منطقه غرب، آیت الله طه محمدی، نماینده ولی فقیه در همدان، در خطبه های نماز جمعه این هفته این شهر، بیان کرد: یکی از مسائل ضروری‌ بشر دقت و رعایت مسأله حق و باطل است و  باید در تحقق حق تلاش کرد تا دچار خسران نشویم، اصلی‌ترین تکلیف هر انسان این است که در تمام شئون زندگی باید تکلیف خود را بر سر دور راهی حق و باطل مشخص کند.

 


وی به آشفتگی‌های کشورهای منطقه اشاره کرد و گفت: تمام این جنایت‌ها حاصل عدم وحدت بین مسلمانان است، اگر در سقیفه مردم دچار فتنه نمی‌شدند اکنون این همه جهان اسلام تاوان نمی داد.

 


امام جمعه همدان اظهار داشت: دشمنان نظام شش ماه قبل از برگزاری انتخابات 88 به دنبال ایجاد غائله ای در کشور بودند و با نزدیک شدن به انتخابات آن سال در حدود سه ماه مانده به این حماسه بزرگ بحث تقلب در انتخابات را مطرح کردند و این فتنه چندین ماه به جان نظام اسلامی افتاد و خیلی افراد قربانی فتنه دشمن شدند.

 

 

آیت الله طه محمدی گفت: طبق نظر بزرگان ابعاد فتنه 88 از هشت سال جنگ تحمیلی سهمگین تر بود اگر بسیجیان جان بر کف به میدان نمی آمدند کشور با مشکلی غیر قابل جبران مواجه می شد.

 

 

نماینده ولی فقیه در همدان تصریح کرد: مردم باید بیدار باشند چرا که فتنه تمام نشده و تا زمانی که بشر بر سر دو راهی حق و باطل قرار دارد امکان بروز فتنه هم هست؛ مهم این است که دقت داشته باشیم قربانی فتنه نشویم، حماسه 9 دی یوم‎الله بزرگی است که مردم باید به میدان بیایند و نگذارند این روز عظیم به فراموشی سپرده شود./967/پ203/ب4

ارسال نظرات