۰۶ دی ۱۳۹۳ - ۰۲:۳۹
کد خبر: ۲۳۷۵۴۱
امام جمعه جدید پردیسان:

9 دی انقلابی علیه فتنه گران بود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه پردیسان با بیان این‌که انقلابی بودن مهم نیست بلکه انقلابی ماندن مهم است، 9 دی را انقلابی علیه فتنه گران عنوان کرد.
سيدصمصام الدين قوامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید صمصام الدین قوامی، امام جمعه جدید پردیسان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته 9 دی را انقلاب سوم دانست و گفت: انقلاب اول و دوم علیه شاه و آمریکا و انقلاب سوم علیه فتنه‏گران بود این انقلاب‏ها هر یک از انقلاب اصلی بزرگ‏تر است.

 

حجت الاسلام والمسلمین قوامی به سخن امام خمینی در رابطه با تسخیر لانه جاسوسی اشاره کرد و گفت: آمریکا بداند در این سرزمین هر روز انقلاب است و هر انقلابی از انقلاب بعدی بزرگ‏تر است و اگر انقلاب 9 دی مورد بی مهری قرار بگیرد انقلاب‏های علیه شاه و آمریکا هم شکست خواهد خورد به این علت که این نقلاب‏ها تکاملی است.

 

امام جمعه پردیسان به انقلابی ماندن اشاره کرد و گفت: انقلابی بودن مهم نیست بلکه انقلابی ماندن مهم است و انقلاب 9 دی بر علیه کسانی بود که ناامید و دم از صلح با شیطان زدند و این انقلاب، انقلاب با این افراد است.

 

وی با بیان این‏که مبادا در این روزها جوسازی‏ها در کم‏رنگ کردن فتنه تاثیرگذار باشد گفت: شوری نگهبان یک فیلتر است و فتنه که افرادی متنوع زیر مجموعه این فتنه هستند و شورای نگهبان باید سلب صلاحیت از کسانی که از فتنه تبری نجویند بکند و انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی یک معیار جدید پیدا کرده و آن هم 9 دی است.

 

حجت الاسلام والمسلمین قوامی با اشاره به عملکرد شورای نگهبان در ریاست جمهوری ابراز داشت: همانطور که شورای نگهبان با تدبیری خاص در ریاست جمهوری به خوبی ظاهر شد باید در انتخابات آتی هم به خوبی و قاطعانه عمل کند.

 

امام جمعه پردیسان با اشاره به فرا رسیدن میلاد حضرت مسیح(ع) گفت: به تمدن وحشی که تروریسم را به وجود می‏آورد و به جان مسلمانان می‏اندازد می‏گوییم: مسیح(ع) مظهر رحمت است و خداوند در قرآن کریم مسیح و مادرش را مورد رحمت قرار می‏دهد این چه جنگ افروزی است به نام مسیح که در جهان قتل و غارت می‏کنند.

 

گفتنی است، در مراسمی از زحمات حجت الاسلام والمسلمین غفوری امام جمعه سابق پردیسان تجلیل و امام جمعه جدید پردیسان حجت الاسلام والمسلمین قوامی معرفی شد در این مراسم که از ساعت 10 صبح روز جمعه 5 دی ماه آغاز شد، حجت الاسلام والمسلمین قوامی به همراه تعدادی از مسؤولان بر مزار شهید محمدعلی مبارک حضور یافته و سپس به عنوان مراسم تجلیل و معارفه در محل ستاد نماز جمعه با حضور مهمانان مدعو برگزار شد.

 

همچنین از زحمات خالصانه و پر تلاش حجت الاسلام والمسلمین غفوری در طول بیش از یک سال با حضور برخی از مسؤولان پردیسان، امیر آبادی نماینده مردم قم در مجلس قم، شهردار پردیسان و فرمانده بسیج امام حسن مجتبی(ع) تجلیل و قدردانی شد./978/پ202/ب4

ارسال نظرات