۰۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۲۳۷۶۰۱

برنامه های بزرگداشت یوم‌الله 9 دی در مشهد تشریح شد

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای هماهنگی تبلیغات خراسان رضوی گفت: بزرگداشت یوم‌الله 9 دی با حضور آیت‌الله سید احمد خاتمی در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.
حجت الاسلام سلطاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت‌الاسلام سید محمد سلطانی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات خراسان رضوی ظهر امروز ششم دی در نشستی خبری به تشریح برنامه های بزرگداشت یوم‌الله 9 دی در مشهد مقدس پرداخت و گفت: آیت‌الله سید احمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران و نماینده مجلس خبرگان رهبری روز سه‌شنبه، نهم دی‌ماه از ساعت 9 تا 11 صبح در رواق امام خمینی (ره) سخنرانی می‌کنند.

 

وی با بیان این که اعضای ستاد و حماسه‌‌سازان 9 دی به مناسبت روز بصیرت، روز دوشنبه هشتم دی‌ ماه بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء با آیت‌الله واعظ طبسی تولیت آستان قدس رضوی در محل تالار اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی دیدار می‌کنند، افزود: در این روز همچنین بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در رواق امام خمینی (ره) حجت‌الاسلام جمالی  به سخنرانی پیرامون حماسه 9 دی می پردازند.

 

 حجت الاسلام سلطانی خاطرنشان کرد: مسابقه میثاق با ولایت توسط هیأت رزمندگان در برخی شهرستان‌ها، برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی توسط بسیج دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان نیز به مناسبت این روز برگزار می‌شود.

 

وی درباره دیگر برنامه های فرهنگی تبیین حماسه 9دی تصریح کرد: تهیه و توزیع جزوه بصیرت در سطح استان، تهیه و توزیع پوستر و سی‌دی ویژه نهم دی‌ ماه برای شهرستان‌های استان نیز از دیگر برنامه ها است.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات خراسان رضوی به برگزاری کارگاه گرافیک توسط شهرداری اشاره کرد و افزود: برگزاری شب خاطره توسط بسیج جامعه پزشکی و برگزاری نمایشگاه عکس و پوستر در گالری‌ها و ایستگاه‌های قطار شهری از دیگر مراسمات این روز است.

 

حجت الاسلام سلطانی افزود: نشست بصیرت‌افزایی و میثاق با ولایت توسط حوزه علمیه شهرستان تربت جام و همایش بصیرت و بیداری در شهرستان باخرز برگزار می‌شود.

 

وی از نشست بصیرتی در نواحی مقاومت بسیج سپاه استان خبر داد و اظهار کرد: برپایی نمایشگاه‌ها و شب شعر و مسابقات فرهنگی هنری توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

 

حجت الاسلام سلطانی درباره ویژه برنامه های این ایام در مدارس گفت: تحلیل ریشه‌های فتنه‌ 88 در مدارس صورت می‌گیرد و مراسم و اکران مستندات جشنواره عمار نیز در برخی مدارس و اماکن از دیگر برنامه ها است.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات خراسان رضوی از برگزاری نقالی انقلاب در محوطه بیمارستان امام رضا (ع) خبر داد و گفت: مراسم وی‍ژه بصیرت‌افزایی در بیمارستان نهم دی‌ماه و مراسم میثاق با ولایت در گلزار شهدای گمنام با قرائت زیارت عاشورا در شهرستان تربت حیدریه از دیگر برنامه‌های این ایام است./934/پ202/ب5

ارسال نظرات