۰۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۹
کد خبر: ۲۳۷۶۲۸
مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اردبیل:

حماسه 9 دی برای همیشه در تاریخ ماندگار خواهد بود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل، حماسه 9 دی را میثاق دوباره امت با ولایت دانست و گفت: حماسه 9 دی برای همیشه در تاریخ این سرزمین ماندگار خواهد بود.
حماسه 9 دي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل،‏ حجت‌الاسلام ولی نظرپور‏، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل، پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت 9 دی در اردبیل، خاطرنشان کرد: حماسه 9 دی حماسه ماندگار در میثاق دوباره امت با ولایت و بصیرت‌افزایی بی‌نظیر در پشتیبانی از نظام اسلامی است که همواره در عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف این حضور انقلاب اسلامی را از هرگونه حرکت و رخنه دشمنان در امان نگه داشته است.

 

وی افزود: در روز 9 دی مردم ایران اسلامی بی‌ادعا اما با تمام توان و قدرت خود بدون هیچگونه نگرش جناحی، سیاسی و حزبی از حریم‌ انقلاب اسلامی و ولایت و اسلام ناب محمدی(ص) دفاع کرده و به میدان آمدند و به همه بهانه‌جویی‌ها و توطئه‌های واهی استکبار پاسخی کوبنده دادند.

 

حجت الاسلام نظرپور‏، تصریح کرد: اگر مردم به صحنه نمی‌آمدند ابعاد مختلف فتنه تا ماه‌ها می‌توانست این کشور و ملت را خسته و منزوی کند.

 

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران امروز در حالی در اوج صلابت و اقتدار است که در این 35 سال گذشته در برابر سراشیبی‌ها و مشکلات و تنگناهای متعدد سرفرود نیاورده و با تمام توان ایستادگی کرده که یکی از درخشنده‌ترین این مقاطع حماسه 9 دی سال 88 است.

 

وی افزود: بعد از هشت ماه فتنه‌گری عده‌ای فریب‌خورده داخلی و مزدوران بی‌جیره و مواجب استکبار جهانی آمال و آرزوهایشان به یغما رفته و این ملت با حسن نیت به نظام ولایت کاری کردند که برای همیشه در تاریخ این سرزمین ماندگار خواهد بود.

 

این مسؤول‏، افزود: در حالی امت بصیر و آگاه جامعه ما در دفاع از حریم امامت و ولایت به ویژه امام حسین(ع) و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) حماسه‌ای را خلق کردند که در طول تاریخ جاودانه و ماندگار شده و هیچ وقت از قاموس این سرزمین و تاریخ کهن آن پاک نخواهد شد.

 

وی از این روز به عنوان نقطه استحکام و اقتدار نظام و صلابت واقعی یاد کرد و گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با همکاری سایر دستگاه‌ها در گرامیداشت این حماسه ماندگار ویژه برنامه‌ای را روز سه‌شنبه 9 دی در مصلای امام خمینی اردبیل برگزار می‌کند که حجت‌الاسلام والمسلمین اختری دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت جهت سخنرانی در این مراسم دعوت شده تا ابعاد مختلفی از این حماسه باشکوه را تبیین کند./937/پ202/ب4

ارسال نظرات