۰۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۳
کد خبر: ۲۳۷۶۵۱
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل:

کارگردانان اصلی فتنه 88 آمریکا و کشورهای غربی بودند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان اردبیل، کارگردانان اصلی فتنه 88 را کشورهای غربی و آمریکا دانست و گفت: یکی از ابعاد فتنه 88 عدم تبعیت از قانون بود.
واكاوي فتنه 88

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت الاسلام میثم فیاضی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردبیل، پیش از ظهر امروز در نشست گرامیداشت 9 دی با اشاره به اهمیت این روز بزرگ، خاطرنشان کرد: سران فتنه در انتخابات ریاست جمهوری سال 88 مدعی بودند که در رای مردم خیانت شده است.

 

وی افزود: یکی از ابعاد فتنه 88 عدم تبعیت از قانون بود و مدعیان بحث دموکراسی که بر اساس آن می خواستند سر کار بیایند معلوم شد که دموکراتیک نبوده و مخالف آراء مردم هستند.

 

نماینده ولی فقیه در بسیج شهرستان اردبیل، تصریح کرد: این تعارض در ادعای فتنه گران که همان قانونی که به آنها اجازه حضور در صحنه انتخابات را داد ولی به دلیل رای نیاوردن قابل قبول آنها نشد و به تقلب متهم کردند، قابل جمع در یک جا نیست و ماهیت اصلی آنها را آشکار شد زیرا بر فرض محال اگر بنا بر عدم انتخاب آنها در ریاست جمهوری بود پس چرا صلاحیت گرفتند.

 

حجت الاسلام فیاضی، اظهار کرد: چطور می شود وقتی که قانون اجازه و صلاحیت به آنها داد تا به صحنه بیایند مورد قبولشان بود و قانون درست بود ولی زمانی که رای نیاوردند گفتند قانون غلط اجرا شده و تقلب درآن صورت گرفته است.

 

وی اظهار داشت: اصل قضیه و کارگردانان این توطئه بزرگ در کشور، آمریکا، غرب و انگلیس بودند به طوری که در طول تاریخ حاکمانی چون موسولینی و هیتلر تئوری های ماکریاولی و نیچه را ساپورت کرده اند.

 

حجت الاسلام فیاضی تصریح کرد: چند روز قبل از شروع آشوب شبکه های اجتماعی همچون فیسبوک، توییتر و دیگر شبکه های اجتماعی و سایت های رژیم صهیونیستی به حمایت از فتنه گران پرداختند و شعارهایی که فتنه گران سر می دادند از همین شبکه های اجتماعی گرفته شده بود.

 

وی گفت: مخالفت سران فتنه با ولایت فقیه و تبری نجستن از مخالفت غرب با رهبری و ولایت فقیه نشان داد که کروبی و موسوی هم مانند غرب فکر می کنند و ولایت فقیه را قبول نداشته و مخالف آن هستند.

 

نماینده ولی فقیه در بسیج شهرستان اردبیل، اظهار کرد: خروش و قیام مردم متدین و بصیر انقلابی در نهم دی ماه سال 88 خنثی کننده فتنه پیچیده منافقان و ضد انقلاب، اثبات اعتماد ملی آحاد ملت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، افزایش مشروعیت و مقبولیت نظام و رهبری، بیعت مجدد ملت با رهبر و ولی فقیه، افزایش اقتدار و استحکام نظام، رفراندوم سراسری در دفاع از نظام و رهبری، منفعل و هویدا شدن جریان فتنه، عمق بخشی به بینش و بصیرت مردم، آشکار شدن کارکردهای فرهنگ عاشورا و بسیاری از برکات دیگربود.

 

نماینده ولی فقیه در بسیج شهرستان اردبیل، افزود: اسناد و مدارکی قطعی وجود دارد کسانی که خیانت کرده و در روز عاشورا بی حرمتی کردند، از طیف منافقان، مجاهدان خلق و نیز بهائی بودند و دنباله رو خط فکری غرب و آمریکا بودند.

 

حجت الاسلام فیاضی گفت: زبیر، طلحه و دیگران جنگ جمل را به راه انداختند در حالی که معتقد به مبانی پیامبر بودند پس چرا واقعا عمل به  آیه شریفه «اطیعوالله و اطیعوالرسول و اولی الامر منکم» را زیر پا گذاشتند. باید در جواب آن گفت که ایمان و اعتقاد قلبی در آنها وجود نداشت و قطعا افرادی هم که جزء سران فتنه بودند به آرمان ها و اندیشه های امام راحل و انقلاب اسلامی التزام نداشتند./937/پ202/ب4

ارسال نظرات