۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۸
کد خبر: ۲۳۷۷۴۷
استاندار قم:

دیدار مردم قم با رهبر معظم انقلاب جلوه ای باشکوه از وفاداری به آرمان های انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ استاندار قم در جلسه ستاد بزرگداشت دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت دیدار همه ساله مردم قم با رهبر معظم انقلاب را جلوه ای باشکوه از وفاداری مردم به آرمان های انقلاب اسلامی برشمرد.
حجت‌الاسلام صالحي منش استاندار قم

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت الاسلام صالحی منش، استاندار قم در جلسه ستاد بزرگداشت دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت که در تالار امام رضا(ع) استانداری سابق برگزار شد، با بیان اینکه یوم الله 19 دی از روزهای بزرگ انقلاب اسلامی بوده است، گفت: مردم قم در شرایط دوران سخت طاغوت حمایت از انقلاب را به صورت مفهومی و مصداقی انجام دادند.

استاندار قم با اشاره به حرکت خونین مردم قم در این روز افزود: برکت خون شهدای 19 دی ماه 1356 سبب شد تا این حرکت در تاریخ انقلاب به نام مردم قم ثبت شود.

وی در ادامه رهبری داهیانه امام خمینی(ره) را در پیروزی انقلاب اسلامی بسیار مهم عنوان و خاطرنشان کرد: باید دین خود را با خدمت گزاری بیش از پیش به انقلاب اسلامی و شهیدان ادا کنیم .

حجت الاسلام صالحی منش با اشاره به دیدار همه ساله پرشور مردم قم با رهبر معظم انقلاب به مناسبت این روز بزرگ اظهار داشت: دستگاه های اجرایی باید با فراهم کردن زمینه های این دیدار، جلوه ای دیگر از وفاداری مردم شریف قم به نظام مقدس جمهوری اسلامی را به جهانیان نشان دهند.

وی افزود: دیدار همه ساله مردم قم با رهبر معظم انقلاب جلوه ای باشکوه از وفاداری مردم به آرمان های انقلاب اسلامی است./907/د102/ب6

ارسال نظرات