۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۱
کد خبر: ۲۳۷۷۷۳
اساتید و طلاب کرمانی حوزه علمیه قم در بیانیه‌ای:

9 دی فصل سربلندی مردم بصیر و سرافکندگی ساکتان فتنه است

خبرگزاری رسا ـ جمعی از اساتید و طلاب کرمانی حوزه علمیه قم، در بیانیه ای تأکید کردند: امسال نیز مانند سال گذشته، به فضل خداوند متعال و به کوری چشم خنّاسانی که در پی تحریف این حماسه عظیم و محو گناه نابخشودنیِ سران داخلی فتنه هستند، شاهد حضور انقلابی مردم با بصیرت، دوشادوش علما و روحانیان انقلابیِ کرمان در گرامیداشت یوم الله نهم دی خواهیم بود.
9 دي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، جمعی از اساتید، روحانیان و طلاب کرمانی حوزه علمیه قم، در آستانه یوم الله 9 دی، در بیانیه ای، ضمن قدردانی از حضور حماسی مردم کرمان در سالروز 9 دی در سال گذشته، تأکید کردند امسال نیز شاهد حضور انقلابی علماء و روحانیان انقلابیِ کرمان در گرامیداشت این روز بزرگ خواهند بود.

 

متن کامل این بیانیه بدین شرح است:

 

بسم الله الرّحمن الرّحیم

 

و ذکّرهُم بأیّامِ اللهِ إنّ فی ذلک لآیاتٍ لکلِّ صبّارٍ شکورٍ (ابراهیم/5)

 

این حرکت مردم است که روز نهم دی را متمایز می‎کند....مطمئن باشید که این روز در تاریخ ماند...این مردمند که شعارها را می‎سازند، هدفها را معیّن می‎کنند، اجازه انحراف و سازش با دشمن و تغییر مسیر را به خواص سازشکار و آلوده و به طریق اولی به عوامل نفوذی دشمن نمی‎دهند. امام خامنه‎ ای (حفظه الله تعالی)

 

مردم ولایتمدار کرمان

 

تاریخ این دیار، گواه بصیرت و حضور به موقع شما مردم متعهد در صحنه‎های گوناگونِ دفاع از حقّ و حقیقت می‎باشد.

 

وقت شناسی و سبقت شما عزیزان از خواص بی‎بصیرت، نشان از عمق ارادت شما به قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت دارد و این است معنای بصیرت. بصیرت یعنی پشتیبان ولایت فقیه باشیم تا به مملکتمان آسیبی نرسد، و بحمدالله شما مردم انقلابی، با حضور خود در عرصه‎های مختلف انقلاب و دفاع مقدّس، این حمایت و پشتیبانی را عملاً اثبات نمودید. بصیرتِ شما صاحبان اصلی انقلاب، زمانی به اوج خود رسید که ندای أین عمّارِ علیّ زمان را لبّیک گفته و حماسه نهم دی را خلق نمودید.

 

بی‎تردید اهمیّت یوم الله نهم دی 88، کمتر از 22 بهمن 57 نبوده و زنده نگهداشتن این حماسه یعنی زنده نگهداشتن اسلام ناب محمّدی (صلّی الله علیه وآله و سلّم). نهم دی، یادآور پیوند عمیق امّت با امام و مقتدای خویش است. نهم دی، عملیّات پیروزمندانه و خاتمه هشت ماه جنگ نرم بین لشکر عَلَوی به فرماندهی امام خامنه‎ای و لشکر اُموی به سرکردگی آمریکا و اسرائیل جنایتکار است. نهم دی فصل سربلندی مردم بصیر و سرافکندگی ساکتین و قاعدین فتنه است. نهم دی جوابی دندان شکن به اصحاب فریب خورده فتنه است که زندگیِ ننگین خود را با دریوزگی از کفّار و مستکبرین، سر می‎کنند.

 

حضور حماسی و انقلابیِ شما مردم غیور کرمان در نهم دی سال گذشته آنقدر با عظمت و متمایز بود که طلاب و فضلای کرمانیِ حوزه علمیه قم به این حرکت شما افتخار کرده و به خود بالیدند. امسال نیز به فضل خداوند متعال و به کوری چشم خنّاسانی که در پی تحریف این حماسه عظیم و محو گناه نابخشودنیِ سران داخلی فتنه هستند، شاهد حضور انقلابی شما با بصیرتان، دوشادوش علماء و روحانیون  انقلابیِ کرمان در گرامیداشت یوم الله نهم دی خواهیم بود.

 

امام حسین (علیه السّلام) فرمودند: إنّا و بنو اُمیّة تعادینا فی اللهِ فنحنُ و هُم کذلک إلی یوم القیامة.

/972/د102/ب4

ارسال نظرات