۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۸
کد خبر: ۲۳۷۷۸۱

ساری میزبان دو همایش گرامیداشت حماسه نهم دی

خبرگزاری رسا ـ همزمان با حماسه ماندگار نهم دی، ساری میزبان دو همایش بزرگ گرامیداشت این حماسه تاریخی است.
9 دي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، همزمان با حماسه ماندگار ملت ولایت مدار ایران اسلامی در نهم دی ماه 88، مراسم پنجمین سال گرامیداشت این حماسه در ساری برگزار می شود.

 

بر اساس این گزارش، مرکز استان مازندران میزبان دو مراسم بزرگداشت حماسه نهم دی است که با حضور سخنرانان برجسته کشور برگزار خواهد شد.

 

این گزارش می افزاید؛ مراسم پنجمین سالگرد حماسه ماندگار نهم دی ساعت نه صبح فردا هشتم دی ماه در مجتمع فرهنگی اهل بیت(ع) مرکز استان برگزار خواهد شد.

 

بر اساس این گزارش، نائینی، رییس ستاد نهم دی کشور سخنران این مراسم خواهد بود.

 

به گزارش رسا؛ این مراسم از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و با همکاری دانشگاه پیام نور مازندران و بسیج اساتید استان برگزار خواهد شد.

 

همایش بصیرت ماندگار با سخنرانی علیرضا زاکانی در ساری

 عبدالرضا بابایی، دبیر جمعیت رهپویان انقاب اسلامی مازندران نیز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری گفت: در راستای تبعیت از فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران مبنی بر زنده نگه داشتن حماسه تاریخی نهم دی، همایش بصیرت ماندگار از سوی این جمعیت برگزار خواهد شد.

 

وی افزود: این همایش بعد از ظهر فردا با سخنرانی علیرضا زاکانی، دبیر کل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ساری برگزار می شود.

 

دبیر جمعیت رهپویان انقاب اسلامی مازندران خاطرنشان کرد: این مراسم ساعت 30/14هشتم دی در مجتمع فرهنگی اهل بیت(ع) ساری برگزار خواهد شد.

 

وی با بیان این که نهم دی ماه سالروز حماسه تاریخی ملت ایران در حفظ ارزش ها و ارکان نظام و تجدید بیعت آگاهانه با وایت مطلقه فقیه و تقابل با فتنه انگیزی فتنه گران بود، اظهار داشت: بزرگداشت این روز در واقع بزرگداشت ملتی غیور و بصیر است که همواره در زمان های حساس، پایبندی خود به اسام و انقاب را ثابت کرده اند.

 

دبیر جمعیت رهپویان انقاب اسامی مازندران با بیان این که ملت بزرگ ایران در نهم دی سال 88 بصیرت، هوشیاری، دشمن شناسی و غیر دینی خود را به نمایش گذاشتند، تصریح کرد: این حماسه عظیم برخواسته از ایمان و انگیزه خدایی ملت بزرگ ایران بود.

 

بابایی با بیان این که ملت ولایت مدار ایران اسلامی در نهم دی سال 88 به دنیا ثابت کردند که در پرتو ولایت فقیه یک حقیت واحد هستند، بیان داشت: مردم آگاه ایران با حضور تاریخی خود در نهم دی  ثابت کردند نخواهند گذاشت که میراث خون صدها هزار شهید زیر چکمه‌های دشمنان انقلاب پایمال شود.

 

دبیر جمعیت رهپویان انقاب اسامی مازندران، این واقعه بزرگ را نقطه عطف و یک رفراندوم بزرگ برای جمهوری اسلامی و مردم ولایت مدار ایران دانست و گفت: ملت ایران با خلق حماسه نهم دی در واقع معنای واقعی بصیرت را به جهانیان ثابت کردند.

 

وی با اشاره به این که بصیرت که از رهنمودهای اصلی مقام معظم رهبری است در نهم دی به وضوح جلوه گر بود، ادامه داد: در حماسه نهم دی اوج ایمان، باورمندی و عزم یک ملت انقلابی به جهانیان نشان داده شد./950/پ202/ب1

ارسال نظرات