۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۱
کد خبر: ۲۳۷۷۸۴
امام جمعه بشرویه گفت:

حماسه 9دی انقلاب دیگری در نظام اسلامی بود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بشریه با بیان این که حماسه 9دی انقلاب دیگری در نظام اسلامی بود، گفت: دراین روز امت اسلامی با بصیرت خود میثاق بلند دیگری با آرمان های الهی بستند و در برابر آشوب آن زمان ایستادگی کردند.
حماسه نهم دي

حجت الاسلام محمد شمس الدین، امام جمعه بشرویه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، با بیان این که سران فتنه با حمایت آمریکای جنایتکار و منافقین کوردل اصل انقلاب و ارزش های دینی را نشانه گرفته بودند، افزود: این منافقین به باورها و اعتقادات ملت فهیم ایران توهین کردند.

 

وی با بیان این که در آن فتنه آمریکا و اتاق‌های فکر فتنه گران و استکبار نقش بسزایی داشتند، ادامه داد: ایمان و باورهای مردم، رهبری امام خامنه‌ای، بصیرت مردم ایران و عاشورای حسینی سبب مهار فتنه 88 شد.

 

امام جمعه بشرویه اظهار کرد: پشت جریان فتنه بزرگ سال 88 برنامه ریزی دقیق و چندین ساله موصاد و سرویس های اطلاعاتی آمریکا قرار داشت.

 

حجت الاسلام شمس الدین، فتنه 88 را توطئه طرح ریزی شده چندین ساله عنوان کرد و گفت: ترسیم جریان فتنه 88 از چندین سال های قبل توسط ایادی غرب، منافقین کور دل و با تشکیل اتاق های فکر و طرح ریزی های اساسی بوجود آمد و آمریکای جنایتکار و منافقین داخلی نقش اصلی در ایجاد فتنه داشتند و باید امروز نسبت به بصیرت افزایی در کشور تلاش بیشتری صورت گیرد.

 

وی افزود: جنبش سبز و انقلاب های مخملی توسط مزدوران و استکبار جهانی و منافقین داخلی در کشورهای مختلف به وجود می آمد و در فتنه 88 نیز با بیان کردن دروغ بزرگ تقلب در انتخابات، شرافت مردم بزرگ ایران اسلامی را زیر سوال بردند و سبب هتک حرمت به روز عاشورای حسینی و ماه عزای امام حسین(ع) شدند.

 

امام جمعه بشرویه اظهار کرد: سران فتنه با انتشار بیانیه های تند ضد انقلابی، عده ای را به خیابان ها کشانده و با عربده کشی، بی حیایی، بی حرمتی به مردم و عزداران حسینی، فتنه 88 را بوجودآورده رای مردم را زیر سوال بردند.

 

حجت الاسلام شمس الدین تاکید کرد: سران فتنه با سر دادن شعارهای ناصواب، رقص و پایکوبی در خیابان، به آتش کشیدن بانک ها و ضرب و شتم مردم بی گناه نشان دادند اصل انقلاب اسلامی و آرمان های دینی و ارزشی را قبول ندارند.

 

وی، ایمان و باورهای اعتقادی مردم، رهبری الهی و هوشمندانه رهبر معظم انقلاب، بصیرت بالای ملت ایران اسلامی و عاشورای حسینی را از عوامل زمینه ساز 9دی دانست و یادآور شد: این عوامل سبب شد تا سیل جمعیت خروشان در شهرهای کشور بعد از خطبه آتشین مقام عظمای رهبری به صورت خودجوش وارد صحنه شده و فتنه دشمن را خنثی کنند و در حال حاضر هم به خاطر این که دشمن دوباره جرأت نکند خط قرمز های نظام را مورد تعرض قرار دهد.

 

حجت‌الاسلام شمس‌الدین خاطرنشان کرد: مردم باید حماسه نهم دی ماه را به عنوان یکی از ایام الله ها در تاریخ پاسداشته و هر سال از سال قبل سالگرد این حماسه را با شکوه هر چه تمام تر برگزار کرده و میثاق ابدی خود را با انقلاب و رهبری به جهانیان نشان دهند./968/ت302/ب5

 

 

ارسال نظرات