۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۸
کد خبر: ۲۳۷۷۸۵
مدیر استانی حوزه علمیه گلستان:

حماسه نهم دی نظامی اسلامی را در برابر فتنه ها بیمه کرد

خبرگزاری رسا ـ مدیر استانی حوزه علمیه گلستان با تاکید بر حضور حداکثری مردم و خلق حماسه 9 دی گفت: حضور مردم در راهپیمایی نهم دی، سپری آهنین و قوی در برابر توطئه های جدید دشمنان نظام است.
حجت الاسلام ملکي، مدير حوزه علميه گلستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، حجت الاسلام مصطفی ملکی، مدیر استانی حوزه علمیه مازندران امروز در جمع خبرنگاران با بیان این که یکی از اهداف مهم انقلاب اسلامی ایران از آغاز تاکنون مبارزه و تقابل با زیاده خواهی مستکبران عالم بوده است، گفت: آمریکا و صهیونیسم جهانی از آغاز انقلاب تا کنون لحظه ای از توطئه و ایجاد فتنه علیه این نظام اسلامی غفلت نکردند و با مشاهده کوچک ترین روزنه سعی در ضربه زدن به نظام و مردم ایران اسلامی داشتند تا آنجا که به طور رسمی از گروه های مخالف نظام مثل منافقان که دست به اعمال تروریستی می‌زنند حمایت می‌کنند.

 

وی در ادامه با بیان این که انتخابات سال 88 فرصتی برای دشمنان بود تا بتوانند توطئه های خود را عملی کنند، افزود: در جریان انتخابات سال 88 گروه هایی که در پشت پرده برای نظام و مردم توطئه چینی می‌کردند از غفلت عده ای از نیروهای انقلابی، سواستفاده کرده و عده ای هم که در داخل هم سو و هم نیت با آنها بودند در جهت تقویت و حمایت نقشه های انان برآمدند و این دسیسه ها مجموعا موجب شکل گیری حوادث تلخ انتخابات 88 شد.

 

عضو شورای حوزه علمیه گلستان خاطر نشان کرد: تشویش اذهان عمومی و غبارآلود کردن جو سیاسی کشور از سوی دشمنان، برای تعدادی از مؤمنان و انقلابیون ایجاد شبهه کرد و همین امر زمینه ای برای رشد جریانات برانداز شد.

 

مدیر حوزه علمیه گلستان افزود: هرچه این توطئه ها جلوتر رفت پرده های بیشتری از نیات پلید دشمن آشکار شد و مردم انقلابی و مؤمن کشورمان پی به اهداف شیطانی آنان بردند.

 

حجت الاسلام ملکی ابراز داشت: شعارهای ضد فلسطین و لبنان، شعارهای علیه ولایت فقیه و توهین به ساحت مقدس امام خمینی(ره) از جمله این پرده ها بود، اما پرده آخر نمایش دشمنان نظام اسلامی، توهین به ساحت مقدس اباعبدالله الحسین(ع) و رقص و پایکوبی در روز عاشورا بود که همین امر ضربه مهلکی را به لطف خداوند به دشمنان وارد کرد و زمینه ساز بروز حماسه نهم دی شد.

 

وی ادامه داد: حضور و شرکت در راهپیمایی و بزرگداشت این روز بزرگ مانند سپری قوی و آهنین در برابر توطئه های جدید دشمنان نظام است و می تواند زمینه را برای پیشگیری از حوادث مشابه فراهم کند.

 

مدیر حوزه علمیه گلستان در ادامه با اشاره به نامگذاری این روز بزرگ به روز بصیرت و میثاق امت با ولایت گفت: بصیرتی که مقام معظم رهبری به مردم منتقل کردند و حمایت و پشتیبانی مردم ولایت مدار ایران اسلامی از ولی فقیه مهم ترین عامل در نامگذاری این روز بود.

 

حجت الاسلام ملکی اظهار کرد: حماسه نهم دی متعلق به همه مردم ایران اسلامی است و نباید مصادره جناحی شود و به یقین بهره برداری جناحی از این حماسه تاریخی، بین المللی و مذهبی موجب تنزل ثمرات و اثرات این حماسه خواهد شد.

 

وی در پایان با دعوت از همه مردم جهت حضور در راهپیمایی روز نهم دی و خلق حماسه ای دیگر خاطر نشان کرد: بصیرت، بیداری و فهم دقیق مسائل جامعه می‌تواند راهگشای مشکلات پیش رو باشد./1315/پ202/ب1

ارسال نظرات