۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۵
کد خبر: ۲۳۷۸۰۷
آیت الله باریک بین:

همکاری حوزه و آموزش و پرورش در قزوین مطلوب است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در قزوین با تأکید بر همکاری این دو نهاد بیان داشت: امروز حوزه علمیه استان از حضور روحانیانی فاضل و توانمندی که وجود دارند، بهره‌مند است که آموزش و پرورش باید از این نیروها بیشترین استفاده را ببرد.
مشاور وزير آموزش و پرورش با آيت الله باريک بين

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام مجتبی ملکی، مشاور وزیر و دبیر ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش ظهر امروز با آیت‌الله هادی باریک‌بین، نماینده ولی فقیه در قزوین دیدار و گفت و گو کرد.

 

مشاور وزیر آموزش وپرورش با خرسندی از دیدار با آیت الله باریک بین گفت: امروز آموزش و پرورش در خدمت مدارس حوزه های علمیه بوده و خوشبختانه این همکاری بسیار چشمگیر شده است.

 

حجت الاسلام ملکی ادامه داد: همکاری حوزه علمیه با این نهاد به تأکید خود رهبر معظم انقلاب  و وزیر محترم آموزش وپرورش بوده که امیدواریم با راهنمایی‌ها و ارشاداتی که همیشه حضرتعالی در رابطه با این دو نهاد داشته‌اید بتوانیم مسیر توسعه و رشد امور تربیتی و دینی و معارفی نسل نوجوان و جوان به ویژه دانش آموزان را فراهم کنیم.

 

دبیر ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش بیان داشت: همکاری آموزش وپرورش با مدارس حوزه های علمیه در این استان بسیار فعال بوده که باید این همکاری ها وتلاشها ادامه یابد.

 

حجت الاسلام ملکی در پایان از تلاش‌های سالار قاسمی، مدیر کل آموزش و پرورش استان به خاطر این همکاری گسترده قدردانی کرد.

 

حضور مسؤولان کشوری در قزوین مشکلات مردم را مرتفع می‌سازد

در ادامه این دیدار آیت الله باریک بین حضور مشاورین و وزرا در این استان را تاثیرگذار دانست و گفت: این حضور شما و دیگر مشاورین و مسؤولین از دیگر وزارت خانه‌ها در این استان می‌تواند مشکلات مردم را مرتفع سازد که این امر خود جای قدردانی دارد.

امام جمعه قزوین در پایان با تاکید بر همکاری این دو نهاد بیان داشت: امروز حوزه علمیه استان از حضور روحانیونی فاضل و توانمندی که وجود دارند بهره‌مند است که آموزش وپرورش باید از این نیروها بیشترین استفاده را ببرد./955/پ202/ب

ارسال نظرات