۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۲۳۷۸۳۶
از سوی دفتر سیاسی حوزه علمیه خراسان تشریح شد؛

برنامه های حوزه خراسان در بزرگداشت حماسه 9 دی

خبرگزاری رسا ـ دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، سخنرانی آیت الله خاتمی در جمع طلاب استان خراسان و برگزاری نشست های تبیینی پیرامون فتنه، اهم برنامه های حوزه علمیه خراسان در بزرگداشت حماسه 9دی است.
حماسه 9دي

حجت الاسلام مجید نصیرایی، مسؤول دفتر سیاسی حوزه علمیه خراسان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، در تشریح ویژه برنامه های 9 دی این دفتر گفت: دیدار علما، فضلا، طلاب و اساتید حوزه علمیه خراسان با نماینده ولی فقیه در استان، هشتم دی ماه ساعت 18 در محل تالار اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد.

 

وی افزود: برنامه عمومی بزرگداشت حماسه 9 دی در حوزه علمیه خراسان نیز با حضور کلیه طلاب، اساتید و علمای حوزه های علمیه خراسان شمالی، رضوی و جنوبی با عنوان «بصیرت ماندگار» هشت صبح سه شنبه نهم دی ماه در محل دانشگاه رضوی برگزار می شود.

 

حجت الاسلام نصیرایی با اشاره به اهمیت بزرگداشت حماسه 9 دی و تبیین وقایع فتنه88، خاطرنشان کرد: نشست ها و جلسات سخنرانی با سه محور «فتنه و نقش نخبگان»، «بصیرت آخرالزمانی در عرصه اجتماعی و دینی» و «شاخص ها و راهکارهای مقابله با فتنه» نیز در مدارس علمیه استان های خراسان برگزار خواهد شد./930/ت303/ب5

ارسال نظرات