۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۲۳۷۸۴۷
امام جمعه شهرستان نمین:

فتنه 88 صف آرایی حق و باطل بود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اردبیل، فتنه 88 را صف آرایی حق و باطل دانست و گفت: فتنه گران در سال 88 با حمایت استکبار در صدد ضربه زدن به سیمای نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند که حماسه 9 دی توطئه های آنها را خنثی کرد.
حماسه 9 دي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌الاسلام علی رحیمی، امام جمعه شهرستان نمین، در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان با بیان اینکه فتنه 88 صف‌آرایی حق و باطل بود، افزود: فتنه گران در حوادث سال 88 خسارت جبران‌ناپذیری در سطح داخلی و خارجی به کشور متحمل کرده و سیمای نظام را خدشه‌دار کردند.

 

وی با بیان اینکه هدف از فتنه 88 براندازی نظام بود اظهار کرد: فتنه گران سال 88 با حمایت غرب و آمریکا اقدامات خود را انجام می دادند و باید افراد و اشخاص بر اساس فتنه 88 مرزبندی‌ها را مشخص کنند.

 

حجت‌الاسلام رحیمی، گفت: تدبیر و مدیریت حکیمانه مقام معظم رهبری در فتنه همچنین حماسه‌آفرینی مردم در 9 دی‌ماه نقشه دشمنان را نقش بر آب کرد.

 

وی افزود: باید سران فتنه، عوامل میدانی و خارجی فتنه و فتنه‌انگیزی‌های آن‌ها و همینطور دستان پشت پرده ای که از فتنه گران حمایت می کردند برای مردم تبیین و تشریح شود.

 

رحیمی در ادامه سخنان خود با قدردانی از استقبال با شکوه مردم در استقبال از شهدای گمنام در سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص) در این شهرستان‏، اظهار داشت: این حماسه آفرینی و حضور همیشگی مردم ایران است که سبب عزتمندی و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده است.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان نمین با قدردانی از خادمان شهدای آبی بیگلو گفت: زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی سپاه ناحیه نمین به‌عنوان متولی مراسم تشیع و تدفین شهدای گمنام قابل تقدیر است./937/پ202/ب4

ارسال نظرات