۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۵
کد خبر: ۲۳۷۹۰۹
چهارشنبه برگزار می‌شود:

اجتماع عظیم طلاب و روحانیان تهران برای بزرگداشت حماسه 9 دی

خبرگزاری رسا – مدیر حوزه علمیه استان تهران از برگزاری اجتماع عظیم طلاب و روحانیان تهران برای بزرگداشت یوم الله 9 دی خبر داد.
تجمع طلاب و روحانيان در اعتراض به هتک حرمت مرقد حجر بن عدي - تهران
حجت الاسلام غفوری، مدیر حوزه علمیه استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا ، از برگزاری اجتماع عظیم طلاب برادران و خواهران حوزه‌های علمیه استان تهران خبر داد و گفت: این اجتماع روز چهارشنبه دهم دی ماه ساعت 9 صبح به همت مدیریت حوزه‌های علمیه برادران و خوهران استان تهران و با حضور گسترده علما، فضلا، فرهیختگان، اساتید و طلاب حوزه‌های علمیه استان تهران در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.
 
وی با اشاره به اهداف این اجتماع ابراز داشت: هدف از برگزاری این اجتماع عظیم، بزرگداشت و زنده نگه داشتن حماسه تاریخی و ماندگار یوم الله 9 دی است که با این اجتماع به فتنه‌گران و کسانی که می‌خواهند یوم الله 9 دی فراموش شود، می‌گوییم که ملت ایران جنایت فتنه گران و حماسه بصیرت ملت در روز 9 دی را فراموش نخواهد شد.
 
مدیر حوزه علمیه استان تهران با اشاره به لزوم گرامی‌داشت یوم الله 9 دی افزود: گرامی‌داشت حماسه نهم دی‌ماه از این نظر که باعث تقویت اسلام، قرآن و نظام شد، لازم و ضروری است و حوزه علمیه استان تهران به عنوان یک حوزه پویا و بصیر در این عرصه حضور فعال خواهد داشت.
 
حجت الاسلام غفوری در پایان اظهار داشت: حوزه علمیه استان تهران به فتنه گران اعلام می‌کند که همانند دژی محکم در مقابل فتنه و فتنه‌گری خواهد ایستاد و هر کجا اثری از فتنه مشاهده کند با تمام قوا برای ایجاد و تقویت بصیرت بین امت اسلامی ورود خواهد کرد و تا آخرین قطره خون در راه اسلام و در رکاب نایب امام زمان(عج)، فقیه جامع الشرایط، ولی امر مسلمین رهبر معظم انقلاب آماده فداکاری خواهد بود./841/ت302/ص
ارسال نظرات