۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۹
کد خبر: ۲۳۷۹۲۳
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی مازندران:

ملت ایران در نهم دی مقبولیت نظام را به رخ جهانیان کشیدند

خبرگزاری رسا ـ شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی مازندران در آستانه فرا رسیدن حماسه نهم دی ملت ایران، اعلام کرد: مردم با بصیرت ایران اسلامی با حضور حداکثری خود در حماسه نهم دی ماه سال 88 بار دیگر مقبولیت نظام و مسؤولان آن را به رخ مزدوران خارجی و داخلی کشیدند.
حماسه نه دي / حماسه 9 دي

به گزارش خبرگزاری رسا در ساری، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی مازندران در آستانه فرا رسیدن حماسه الهی مؤمنان ولایتمدار و بصیر در سال 88 اعلام کرد: پنج سال از وقایع تلخ و شیرین سال 88 می گذرد. تلخ، از آن جهت که عده ای نادان، ساده لوح و شایدهم خائن، با استبداد رأی و عدم تمکین به قانون،  کشور را تا لبه ی پرتگاه پیش بردند، و شیرین، از آن جهت که حضور به موقع و یکصدای امت ولایت پذیرایران همچون پنجه قدرتمندی،گلوی فتنه را فشرد و نفس این جرثومه دجال صفت را به شماره انداخت.

 

در ادامه این بیانیه آمده است، بله فتنه 88، فتنه پلیدی بود، چرا که در بستر آن، بزرگترین دشمنان اسلام درصدد برآمده بودند تا بزرگترین ضربه را به جمهوری اسلامی بزنند. البته این نیت را برخی از قلم به مزد های داخلی و احمق های غرب زده بیگانه پرست نیز با جسارت تمام به زبان می آورندند. از جمله اشخاصی که در سال هایی قبل از انقلاب، خود را چریک های خادم خلق می نامیدند، اما در دوره اصلاحات، ضمن خدمت به استکبار جهانی، قلم و زبان خود را  وقف منویات نظام سلطه نمودند.

 

این بیانیه می افزاید، حال باید پرسید که این فتنه عظیم با آن فضاحت سیاسی و فرهنگی و اقتصادی و اجتماعی ای که به بار آورد، چگونه است که از طرف برخی از سیاسیون و احزاب و جناح های داخل، هنوز هم تئو ریزه می شود و مقصران و میدان داران و سردمداران اصلی آن بیگناه شمرده می شوند؟! مگر می شود کسی که تنها بویی از غیرت و جوانمردی و مسلمانی برده است، افراد سرسپرده و خودفروخته و خائنی همچون موسوی و کروبی را مقصر اصلی ندانسته و خواستار رفع حصر آنان باشد؟!

 

و چگونه است که مطبوعات برخی از احزاب قانونی کشور که حتی دفاع از حقوق حیوانات  را جزو مطالبات درجه یک خود می دانند هنوز هم که هنوز است چشمان خود را در مقابل جنایات بوجود آمده، از سوی فتنه گران بسته و زبان در کام گرفته اند؟! آیا هم کلامی و همسویی آمریکا و انگلیس و رژیم صهیونیستی با این مطبوعات، کافی نیست تا این اشخاص را مهره های جبهه ی غیرخودی بدانیم؟

 

درست است، تاریخ به ما نشان می دهد که دشمن خارجی هرگاه قصد تجاوز به کشوری را می کند با اجیر کردن عواملی در داخل همان کشور مسیر تجاوز و چپاول را بر خود هموار می نماید و متأسفانه چه بسیار افرادی که در این همراهی دشمن، مصداق فراز و شایعت و تابعت و بایعت علی قتله" زیارت عاشورای حسین بن علی(ع) قرار گرفته اند. بله ممکن است کسی در مقابل فرزند رسول الله شمشیر نکشد، اما با سکوت خود جبهه ی دشمن را جریتر و جبهه فرزند رسول الله را مظلوم تر و قلیل تر نماید!

 

در ادامه این بیانیه آمده است، خداراشکر، خداراشکر که این نقشه شوم و فتنه پلید، نافرجام ماند و خدارا شکر که نظام جمهوری اسلامی یکبار دیگر از امتحانی بزرگ سربلند بیرون آمد. چرا که در چنین ایامی بود که مردم ولایتمدار و غیرتمند و بصیر ایران با درک و تحلیل درست از شرایط  وارد میدان شده و با حضور حداکثری خود بار دیگر مقبولیت نظام و مسؤولان آن را به رخ مزدوران خارجی و داخلی کشیدند و این مقدور نبود مگر به روشنگری ها و بصیرت افزایی ها و سکان داری ناخدای این انقلاب، حضرت امام آیت الله خامنه ای.

 

در پایان شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان مازندران اعلام می دارد که هیچگاه خیانت های کشورهای مستکبر جهانی و در رأس آن آمریکا شیطان صفت و همچنین نوکران داخلی آنان از جمله سران فتنه را از یاد نبرده و از قوه ی قضاییه جمهوری اسلامی می خواهد تا اشد مجازات را در خصوص این خائنان به دسلام اجرا کنند./950/د101/ب1

ارسال نظرات