۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۲
کد خبر: ۲۳۷۹۳۳
امام جمعه برازجان:

بی بصیرت‌ها به دنبال تطهیر سران فتنه هستند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه برازجان گفت: حضور مردم در 9 دی نوعی بصیرت مردم را می رساند که به موقع به صحنه آمدند و خوب تشخیص دادند که چگونه از نظام حمایت کنند و در مقابل دشمن بایستند.
حجت الاسلام مصلح امام جمعه برازجان

حجت الاسلام حسن مصلح امام جمعه برازجان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، گفت: یکی از مهم ترین هویت های انقلاب اسلامی، مردمی بودن آن است که در عرصه های مختلف و هر جا نیاز به حضور مردم در صحنه بود، در صحنه حاضر بوده اند.

 

وی ادامه داد: یکی از حماسه هایی که مردم خلق کردند، حماسه 9 دی بود، که ایادی استکبار، طرح براندازی نظام باعنوان انقلاب مخملی را برنامه ریزی کرده و عده ای هم بی بصیرت، این حرکت را همراهی کردند.

 

امام جمعه بزارجان خاطرنشان کرد: مردم بصیر و مومن و ولایتمدار که پیرو روحانیت و مرجعیت بودند، در 9 دی ماه 88 با حضور و حمایت همه جانبه از اسلام، ارزش های انقلاب و مقام معظم رهبری و همچنین مراتب تنفر خود را از استکبار جهانی و ایادی آن ها در داخل کشور اعلام کردند و در واقع حماسه 9 دی، این فتنه گران را به زباله دان تاریخ سپردند.

 

حجت‌الاسلام مصلح با توجه به سوال خبرنگار رسا، مبنی بر اینکه چرا برخی افراد 9 دی را حماسه نمی دانند و سعی در انکار عظمت این روز دارند، گفت: بالاخره عده ای به شکل های مختلف در فتنه 88 یا در میان فتنه گران و همراه آنان بودند و یا سکوت کردند و در آن زمان بصیرت لازم را نشان ندادند، الان هم نمی توانند این مطلب را بپذیرند که 9 دی یک حماسه بوده است.

 

وی با تشریح پیام 9 دی بیان داشت: حضور مردم در 9 دی نوعی بصیرت مردم را می رساند که به موقع به صحنه آمدند و خوب تشخیص دادند که چگونه از نظام حمایت کنند و در مقابل دشمن بایستند، این یعنی بصیرت و دشمن شناسی، توطئه دشمن، شناخت تئوری دشمن، شناخت دوست و دشمن، و حضور به موقع در صحنه، این در واقع یک حضور عالمندانه و هوشمندانه و بصیرانه در صحنه برای دفاع از انقلاب و ارزش های انقلابی بود.

 

امام جمعه بزارجان تاکید کرد: عده ای درصدد هستند که سران فتنه را تطهیر کنند و با شیوه های مختلف کسانی که آن بصیرت لازم را نداشته و ندارند، به گونه های مختلفی آن ها را از فتنه مبرا بدانند و به نحوی آن ها را تطهیر کنند.

 

مصلح درباره مهم ترین وظیفه مردم و مسؤولان در قبال 9 دی گفت: مهم ترین وظیفه روشنگری، تبیین، حضور در صحنه و بصیرت افزایی است که مردم و مسؤولان آگاه می توانند انجام دهند./833/ت302/ب4

ارسال نظرات