۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۲
کد خبر: ۲۳۷۹۵۳
آیت‌الله نعیم آبادی:

حماسه 9دی نتیجه ولایتمداری و بصیرت مردم بود

خبرگزاری رسا ـ آیت‌الله نعیم آبادی با اشاره به بخلق حماسه 9 دی توسط مردم گفت: مردم به سبب تعهد خود در قبال انقلاب و خون شهدا در مواقع حساس و خطر وارد صحنه شده و از انقلاب، ولایت و خون شهدا در برابر هجمه‌ها حراست می‌کنند.
آيت الله نعيم آبادي امام جمعه بندرعباس و نماينده ولي فقيه در استان هرمزگان

آیت‌الله غلامعلی نعیم آبادی، امام جمعه بندرعباس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، حماسه ماندگار و تاریخی 9 دی در تاریخ انقلاب اسلامی را نتیجه آگاهی بالای مردم نسبت به انقلاب و پیروی آنها از رهبر معظم انقلاب دانست و گفت: مردم به سبب تعهد خود در قبال انقلاب و خون شهدا در مواقع حساس و خطر وارد صحنه شده و از انقلاب و خون شهدا در برابر هجمه‌ها حراست می‌کنند.

 

امام جمعه بندرعباس سخنان رهبر معظم انقلاب پس از انتخابات سال 88 را از دیگر عوامل تحقق حماسه 9 دی عنوان کرد و اظهار داشت: موتور محرک مردم خوب ما عشق و حراست از اسلام، خون شهدا و پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب است.

 

وی یادآور شد: همواره ما عشق مردم نسبت به انقلاب و پیروی از ولی فقیه را در انتخابات و راهپیمایی‌ها مختلفی همانند 22 بهمن ماه شاهد بودیم و هستیم.

 

آیت‌الله نعیم آبادی با انتقاد از سوء تفاهم خواندن حوادث 88 از سوی برخی از افراد اظهار داشت: آیا آن همه حوادث در خیابانها سوء تفاهم بود، گویی این‌ها حوادث را فراموش کرده‌اند، مگر یک سوء تفاهم به این میزان برای مملکت می‌تواند مشکل ایجاد کند.

 

وی تأکید کرد: رهبر معظم انقلاب برای این‌که حوادث سال 88 رخ ندهد تدابیر مختلفی را اندیشیدند ولی اعتنایی به این تدابیر حکیمانه نشد؛ تعبیر سوء تفاهم درست نیست.

 

امام جمعه بندرعباس با اشاره به حضور برخی از حامیان فتنه در مسؤولیت‌های اجرایی نیز گفت: رهبر معظم انقلاب بارها هشدار داده‌اند از نیروهای مخلص استفاده شود، مشخص است این هشدارها اشاراتی است و ما از مسؤولان می‌خواهیم به اشارات رهبری توجه کرده و براساس نظر شریف ایشان عمل کنند.

 

وی افزود: مسؤولان باید براساس نظرات رهبر معظم انقلاب عمل کنند؛ چرا که مصلحت نظام و مملکت در توجه به هدایت ایشان است.

 

آیت‌الله نعیم آبادی اظهار داشت: مسؤولان به ویژه مسؤولان رده‌های بالا باید حواسشان جمع باشد، افرادی در آن زمان خط‌، حرف و مطلب‌شان مشخص بود، نباید این‌ها را به کار گرفت.

 

وی ادامه داد: مردم انقلابی که همیشه جانشان کف دستشان است، حفظ و حراست این انقلاب را می‌خواهند؛ توصیه بنده توجه به هدایت‌های رهبری است که همیشه کارگشا است؛ رهبر معظم انقلاب به عنوان مدیری بصیر و شجاع مصلحت نظام، انقلاب و اسلام را خواسته و با عمل به رهنمودهای ایشان کارها سامان می‌یابد./993/ت302/ج

ارسال نظرات