۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۲
کد خبر: ۲۳۷۹۵۵
مدیر مؤسسه قاسم بن الحسن:

9 دی نشان داد مردم از نخبگان سیاسی جلوتر هستند

حبرگزاری رسا ـ مدیر مؤسسه قاسم بن الحسن(ع) با بیان این‌که مسوؤلان باید از بصیرت و دشمن شناسی مردم درس بگیرند، گفت: ملت ایران در 9 دی 88 نشان داد که از نخبگان سیاسی چندین قدم جلوتر هستند.
سيد محمد باقر علم الهدي

حجت الاسلام سید محمدباقر علم الهدی، مدیر مؤسسه تخصصی حوزوی قاسم بن الحسن(ع) تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، ضمن گرامیداشت یوم الله 9 دی گفت: مردم بصیر و تیزبین ایران که خودشان سرمایه های عظیم انقلاب شکوهمند اسلامی هستند؛ مردم در 9 دی با لبیک به رهبر معظم انقلاب مشت محکمی بر دهان دشمنان زدند.

 

وی در ادامه ضمن بیان نقش مردم در رسوا کردن دشمنان در فتنه گفت: دشمنان ما از ابزارهای مختلفی برای به زانو درآوردن نظام استفاده کردند، از ابتدای انقلاب که گروه های تروریستی مختلف را درست کردند؛ تا زمان هشت سال دفاع مقدس که صدام را به جنگ ملت ایران فرستادند و همگی پشت سر او صف آرایی کردند؛ بعد هم با ابزارهای دیگر از جمله تحریم ها تمام تلاش خود را بر ضد نظام انجام دادند اما موفق نشدند همین امور سبب شد که ملت ایران روز به روز مقاوم تر و بصیرتر در مقابل دشمن ظاهر شود.

 

حجت الاسلام علم الهدی ادامه داد: دشمنان ما برای تطهیر خودشان نیاز به استفاده از ابزار های مختلفی دارند یکی از آن ابزارها کمرنگ کردن عمق فاجعه ای بود که دشمن می خواست بر سر ملت ایران بیاورد؛ دشمن وقتی فهمید که دیگر کاری از دست او ساخته نیست شروع به تطهیر خودش کرد به همین دلیل است که مقام معظم رهبری همواره به این قضیه می پردازند و تلاش دارند عمق این فتنه را برای مردم روشن کنند که مبادا در اثر تبلیغات دشمن ذهن مردم نسبت به این قضیه منحرف شود.

 

وی ادامه داد: اگر سخن از این است که در سال 88 خبری هم نبوده و یک سوء تفاهم بوده است برای این است که دشمنان چهره نحس خودشان را پاک کنند و آرام آرام به دامن ملت بازگردند اما غافل از این که این ها فقط به شرطی می توانند به سوی ملت بازگردند؛ که در مرحله اول توبه کنند بعد مقام معظم رهبری به عنوان رهبر جهان اسلام توبه آن ها را بپذیرند.

 

این استاد حوزوه ضمن تاکید بر لزوم مرزبندی شفاف مسؤولان با فتنه اظهار کرد: ملت ایران نشان داد که از نخبگان سیاسی خودشان چندین قدم جلوتر هستند. ما از برخی مسوؤلان گلایه مند هستیم که آن ها یا به سوی اصحاب فتنه تمایل داشتند یا در مقابل آن ها سکوت می کردند و با تاییدهای خود به آتش فتنه می دمیدند گلایه ای که مقام معظم رهبری از این مسوؤلان کردند و فرمودند که مسیر خود را به صورت شفاف برای مردم روشن کنید.

 

وی ادامه داد: بعضی از مسوؤلان با سیاسی کاری قصد داشتند حقیقت ایمان و اعتقاد خود را به فتنه بپوشانند تا جایی که حتی از تعبیر فتنه هم دوری می کردند حتی خیلی از اشخاص هم که پست های عالی مقام دارند حاضر نیستند از این قضیه به عنوان فتنه یاد کنند در حالی که سران آمریکا و انگلیس و رژیم غاصب اسرائیل آن ها را سرمایه های خود می دانند با این وجود هنوز کسانی هستند که مسیر خود را در برابر فتنه مشخص نکردند و به دنبال این هستند که به نحوی آبروی از دست رفته این عناصر فتنه گر و مفسد فی الارض را دوباره احیا کنند تا آن ها را به جامعه برگردانده و از مسیر دیگری با ملت بزرگوار ایران مبارزه کنند.

 

وی در پایان گفت: من امیدوار هستم که این مسوؤلان از آگاهی و بصیرت و دشمن شناسی مردم درس بگیرند و فراموش نکنند که این پست ها در حقیقت امانت های شهدای ما است و در مقابل این امانت ها به خوبی امانت داری کنند./810/ت302/ب4

ارسال نظرات