۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۳
کد خبر: ۲۳۷۹۵۶
امام جمعه موقت بجنورد:

رفع حصر سران فتنه بدون توبه و عذرخواهی از رهبری و ملت ممکن نیست

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت بجنورد گفت: رفع حصر سران فتنه بدون اظهار پشیمانی و توبه و عذرخواهی این افراد از رهبری و ملت ممکن نیست.
حجت الاسلام موسوي جاجرمي امام جمعه موقت بجنورد

حجت الاسلام سیدمرتضی موسوی جاجرمی، امام جمعه موقت بجنورد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، با گرامیداشت فرا رسیدن یوم الله 9 دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، اظهار کرد: بصیرت اسلامی و انقلابی مردم در دی ماه سال 88 سبب شد تا دشمنان خارجی و فتنه گران داخلی تودهنی بزرگی از ملت بخورند.

 

وی با بیان این که حماسه عظیم مردمی در نهم دی ماه سال 88 نظام اسلامی را بیمه کرد، افزود: اکنون برای حفاظت و پایداری این نظام و تداوم بصیرت انقلابی و اسلامی مردم هر سال مراسم گرامیداشت سالروز نهم دی در کشور برگزار می شود.

 

حجت الاسلام موسوی جاجرمی تصریح کرد: در سال 88 فتنه گران بزرگ ترین اشتباهی که مرتکب شدند هتک حرمت عاشورای حسینی و توهین به ارزش های اسلامی و انقلابی مردم بود چرا که با ریختن در خیابان ها و پایکوبی در روز عزای حسینی، حساسیت مردم دین مدار ایران را بیش از پیش برانگیختند.

 

به گفته رییس جبهه متحد اصولگرایان استان خراسان شمالی این اقدام فتنه گران سبب شد تا مردم در مقابل آنها با بصیرت دینی و احساس مسؤولیت انقلابی ایستادگی کرده و با حضور حماسی خود در نهم دی ماه بساط آنها را در هم بپیچند.

 

وی در ادامه با اشاره به برخی اظهارنظرها مبنی بر لزوم رفع حصر سران فتنه از سوی برخی شخصیت ها و افراد، تصریح کرد: رفع حصر سران فتنه بدون اظهار پشیمانی و توبه و عذرخواهی این افراد از رهبری و ملت ممکن نیست.

 

حجت الاسلام موسوی جاجرمی خاطرنشان کرد: سران فتنه 88 بعد از گذشت چند سال هنوز از کار خود پشیمان نشده و از راه نادرست خویش برنگشته اند حال چگونه امکان رفع حصر و آزادی آنها وجود دارد؟.

 

وی اضافه کرد: حکم حصر خانگی برای این سران فتنه لطف نظام به آنها است چرا که با توجه به میزان جرم این افراد مجازات آنها قطعا سنگین تر و شدیدتر خواهد بود.

 

حجت الاسلام موسوی جاجرمی با تأکید بر این که در صورت محاکمه حکم و مجازات این افراد بسیار سنگین است، خاطرنشان کرد: حصر این افراد در واقع بزرگواری نظام جمهوری اسلامی را می رساند که با تخفیف در مجازات، آنها را در حصر قرار داده است.

 

امام جمعه موقت بجنورد در پایان با اشاره به برگزاری مراسم گرامیداشت یوم الله نهم دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در کشور و بخش ها و شهرستان های مختلف استان خراسان شمالی، از مردم خواست تا در این برنامه ها حضوری گسترده داشته باشند و با این حضور پرشور و شعور خود بار دیگر با آرمان های امام و انقلاب تجدید بیعت کنند./9314/ت302/ب4

ارسال نظرات