۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۳
کد خبر: ۲۳۷۹۶۵
رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پاکدشت:

حماسه 9 دی برگرفته از آموزه های اسلام بود

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پاکدشت هدف فتنه سال ۸۸ را براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیان کرد و گفت: مردم متعهد، متدین و آگاه ایران اسلامی، با خلق حماسه ۹ دی در سال88، بار دیگر با آرمان های امام راحل و رهبری عظیم الشأن انقلاب تجدید بیعت کردند.
حجت الاسلام حسين اردستاني رييس اداره تبليغات اسلامي شهرستان پاکدشت حجت الاسلام حسين اردستاني رييس اداره تبليغات اسلامي شهرستان پاکدشت
حجت الاسلام حسین اردستانی، رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پاکدشت در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، حوادث و اتفاقات سال 88 را دارای زمینه ها و مقدمات فراوان از پیش تعیین شده دانست و گفت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب، حوادث سال 88، مصداق فتنه ای بزرگ بود.
 
وی افزود: سال 88 واقعه ای ناخوشایند در کشور ما اتفاق افتاد که یک عده خواسته و ناخواسته آب به آسیاب دشمن ریختند و دشمن را در اهدافش یاری رساندند که سرانجام منجر به فتنه ای بزرگ شد.
 
حجت الاسلام اردستانی تأکید کرد: انقلاب اسلامی، انقلاب الهی است و خداوند متعال پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی است که با عنایات او، فتنه عظیم و ویرانگر 88 خنثی شد.
 
وی، بصیرت را تشخیص به موقع حق از باطل دانست و گفت: در همه حال باید مراقب ترفندهای دشمنان بود و از تفرقه افکنی پرهیز کرد.
 
رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پاکدشت اظهار داشت: حضور مردم بصیر در حماسه 9 دی، چشم فتنه و فتنه گران را کور کرد و به فرموده رهبر معظم انقلاب، روز 9 دی روز تجلی قدرت خدا بود.
 
وی با عنوان این که الگوها و آرمان های حماسه 9 دی برگرفته از آموزه های دین اسلام و رنگ و بوی آن نشأت گرفته از روحیه انقلابی مردم ایران اسلامی بود، تصریح کرد: این روز را همه به خاطر دارند، روزی که ایمان و اعتقاد مردم تمام معادلات سیاسی شوالیه های کودتای مخملی را بر هم زد.
 
حجت الاسلام اردستانی خاطرنشان کرد: هدف فتنه 88 براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود؛ اما حضور آگاهانه مردم، پشتوانه محکمی برای انقلاب و تثبیت آن شد و بصیرت در حماسه 9 دی نمایانگر شد.
 
وی افزود: مردم متعهد، متدین و آگاه ایران اسلامی، با خلق حماسه 9 دی، بار دیگر با آرمان های امام راحل و رهبری عظیم الشأن انقلاب تجدید بیعت و نفرت و بیزاری خود را از فتنه و فتنه گران اعلام کردند.
 
وی اظهار کرد: صف های به هم پیوسته ملت ایران در این روز بزرگ و تاریخ ساز به تمامی مستکبران عالم ثابت کرد که ملت مسلمان ایران هرگز اجازه نخواهند داد، امورات کشورشان به دست بیگانگان رقم بخورد./804/ت302/ب4
ارسال نظرات