۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۹
کد خبر: ۲۳۷۹۸۰
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان:

فتنه گران به دنبال تغییر انقلاب اسلامی بودند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان گفت: فتنه ۸۸ به ظاهر مانند انقلاب های مخملی اما به لحاظ پیشینه متفاوت بود چراکه هدف فتنه گران و حامیانشان تغییر دولت نبود بلکه تغییر سرنوشت انقلاب بود.
حجت الاسلام احسان الله محمدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام احسان الله محمدی مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن گرامیداشت یوم الله نهم دی گفت: زندگی بشر سرشار از حوادث و رخدادهایی است که مانند ریشه در تاریخ به یکدیگر پیوسته است، از این رو زمان با تمام قدرت نمی تواند آن راهضم کند و از بین ببرد و حماسه نهم دی 88 یکی از آن وقایع مهم تاریخ ملت ایران است.

 

وی با اشاره به این که، این روز به عنوان یک نقطه برجسته و نورانی در تاریخ ماندگارخواهد شد گفت: برای درک و اهمیت این واقعه نباید فقط به حضور گسترده در خیابان ها نگاه کرد، بلکه برای درک این عظمت و شکوه، باید به عقبه و پیشینه این موضوع پرداخت.

 

به گفته وی،  فتنه سال 88  به ظاهر شبیه انقلاب های مخملی برخی ازکشورها بود، اما به لحاظ پیشینه متفاوت از آنها بود زیرا در آن کشور ها هدف تغییر دولت بود اما در ایران هدف فتنه گران و حامیانشان تغییر سرنوشت انقلاب بود.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان یاد آورشد: انقلابی‌که ملت ایران برای پدید آوردن و حفظ آن از همه چیز شان گذشته بودند اما فتنه گران و استکبار با تمام توان به دنبال براندازی نظام و انقلاب بودند.

 

حجت الاسلام محمدی با اشاره به این که ملت قهرمان ایران زمانی که متوجه توهین به اعتقاداتشان اعم از اسلام، ولایت، امامت، شعور سیاسی و جمهوریت کشور خود شدند دیگر سکوت نکردند گفت: برخی از مردم که تا قبل از عاشورا دم از برخی کاندیداهای شکست خورده می زدند با دیدن حوادث عاشورا و حمایت استکبار جهانی از اغتشاشات، به قاطبه مردم پیوستند و درمقابل استکبار ایستادند وحماسه 9 دی را رقم زدند.

 

وی فتنه را سوء تفاهم و رقابت کاندیدا ندانست و هدف فتنه گران را براندازی نظام دانست و گفت: بازخوانی و تشریح ابعاد مختلف فتنه 88 ضرورت دارد تا همه از عمق کینه دشمن مطلع شوند و هوشیار باشند که دشمن همیشه در کمین نشسته و ایران قدرتمند را برنمی تابد.

 

به گفته وی، اگر دشمن انتخابات 88 را برای اهداف شوم خود انتخاب کرد برای این بود که بستر را فراهم دیده بود و حرکات و اقدامات برخی افرد درداخل کشوررا  همسو با اهداف خود می دید.

 

وی ادامه داد: یکی از مسؤولان سازمان سیا یک روز قبل از انتخابات سال 88، انتخابات را یک انقلاب رنگین قلمداد کرده بود و آن را به  انقلاب کشور های اوکراین و صربستان تشبیه کرده بود.

 

حجت الاسلام محمدی یاد آورشد: شیمون پرز از اصلاح طلبان به عنوان نماینده خود برای مبارزه با نظام جمهوری یاد کرده بود ضمن این که مسؤولی دیگر از صهیونیست ها نیز اصلاح طلبان را بزرگترین سرمایه خود در ایران دانسته بود که متاسفانه هیچ یک از این اظهارات از سوی عوامل فتنه و اصلاح طلبان انکار نشد تا مسیر خود را از آنان جدا نشان دهند.

 

به گفته وی، سران فتنه نه تنها واکنشی در برابر ادعاهای استکبار نشان ندادند بلکه سرباز آنها هم شدند که یکی از دلائل جدایی مردم از آنها همین مسائل بود.

 

وی با اشاره به این که برخی دم از برگرداندن سران فتنه به صحنه سیاسی و مبرا کردن آنها از عواقب فتنه هستند گفت: این خیال باطلی است زیرا این افراد که یا مغرض هستند و یا جاهل، آبروی نظام، اقتصاد، حیثیت و شوکت نظام را خدشه دار کردند.

 

حجت الاسلام محمدی گفت: قانون مسیر را برای پیگیری تخلفات نشان داده است که سران فتنه این موضوع را قبول نداشتند و خود را از مردم جدا کردند و از این رو مردم به اصل موضوع پی برده و راه را تشخیص دادند.

 

وی برخورد نظام با سران فتنه را رأفت دانست و افزود: در صورتی که جرایم سران فتنه کمتر از جرم قتل منافقان نمی باشد که تعدادی را عزادار کردن که در فقه آمده است که سبب و مسبب باید مجازات شوند.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان تأکید کرد: دشمن دوباره فتنه خواهد کرد چون ما بر آرمان هایمان پایبند هستیم و به اعتقادات خود راسخ هستیم از این رو باید موضوع فتنه یادآوری شود.   

 

وی در ادامه از بصیرت مردم به عنوان یکی از پیام های مهم انتخابات سال 88 نام برد که در تاریخ بی نظیر بوده است گفت: هرچند  به ساحت مقدس امام حسین (ع) اهانت شد، اما پرچمی برافراشته شد تا قدرت بصیرت ملت ایران را به رخ جهان کشیده  و ثابت کند دشمنان جمهوری اسلامی ایران، دشمن اهل بیت (ع) به ویژه امام حسین (ع) هستند.

 

به گفته وی تخلف را نباید با تقلب مقایسه کرد، از این رو اگر چنانچه تخلفی هم صورت گرفته باشد به معنی تقلب نیست که ستاد سران فتنه نیز به این موضوع اذعان داشتند.

 

حجت الاسلام محمدی یاد آورشد: در هیچ جای دنیا سراغ ندارید که دو کاندیدا علیه یک نتیجه معترض و هردو مدعی برتری باشند که آقای موسوی و در تعجب آقای کروبی نیز مدعی بودند.

 

مسؤولنمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان با اشاره به این که، ملت ایران در مقابل استکبار و دشمنان واکنشی کوبنده و سنگین را از خود نشان داد و طومار استکبار را درهم پیچیدند گفت: رمز این ماندگاری به هنگام  ملت ایران بود که باید به این ملت بصیر درود فرستاد./1307/پ202/ب4

ارسال نظرات