۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۸
کد خبر: ۲۳۷۹۹۹
رییس تبلیغات اسلامی بروجرد مطرح کرد؛

ضرورت یادآوری پیام 9 دی برای عموم مردم

خبرگزاری رسا ـ رییس تبلیغات اسلامی بروجرد با بیان این که حماسه 9 دی پیام های فراوانی داشت، گفت: پیام 9 دی باید برای عموم یادآوری شود.
ضرورت یادآوری پیام 9 دی برای عموم مردم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام صادق جعفرپور، رییس تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد، صبح امروز، در جلسه شورای اداری این شهرستان که در فرمانداری بروجرد برگزار شد، گفت: 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است.

 

وی با اشاره به اهمیت حماسه 9 دی ماه بیان داشت: در این حماسه بزرگ و تاریخی ملت ایران در برابر مستکبران جهان ایستادند.

 

رییس تبلیغات اسلامی بروجرد افزود: فتنه 88 حاصل سازماندهی دشمنان خارجی و برخی عوامل داخلی برای ایجاد تنش و ضربه زدن به انقلاب اسلامی اسلامی بود که با درایت رهبر معظم انقلاب خنثی شد.

 

حجت الاسلام جعفرپور با بیان این که حماسه 9 دی برگ زرینی در تاریخ انقلاب است، عنوان داشت: این روز بزرگ پیام های فراوانی برای دشمنان انقلاب و در رأس آنها استکبار جهانی دارد.

 

وی در ادامه افزود: اتحاد و ایستادگی در برابر دشمنان نظام جمهوری اسلامی مهم ترین پیام حماسه تاریخی 9 دی ماه است.

 

رییس تبلیغات اسلامی بروجرد با اشاره به هوشیاری ملت ایران در برابر دشمنان اسلام خاطرنشان کرد: اتحاد مردم و حضور آنان در صحنه های گوناگون مهم ترین عامل ناامیدی دشمنان است.

 

وی با بیان این که حماسه تاریخی 9 دی هرگز فرموش نخواهد شد، تأکید کرد: پیام 9 دی باید برای عموم یادآوری شود.

 

حجت الاسلام جعفرپور با بیان این که اتحاد مسؤولان نظام ر دولت پیشین و فعلی امری ضروری است، یادآور شد: مسؤولان باید با اتحاد و حضور در صحنه یام 9 دی 1388 را به همگان، یادآوری کنند./9451/پ202/ب4

ارسال نظرات