۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۸
کد خبر: ۲۳۸۰۳۳
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان:

تولد بصیرت دستاورد انتخابات سال 88 بود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت سپاه کاشان گفت: تولد بصیرت، نمود قدرت معنوی ولایت و نمایان شدن دشمنی دشمنان ملت با اهل بیت(ع) از پیامدهای مثبت حوادث 88 بود.
حجت الاسلام احسان الله محمدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درکاشان، حجت الاسلام احسان الله محمدی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقامت سپاه کاشان ظهر امروز در همایش میثاق با ولایت ویژه روحانیون مستقر و هجرت شهرستان کاشان گفت: برخی مسئله فتنه 88 را رقابت و اختلاف بین دو نامزد یا هواداران نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری می دانند، در حالی که تعبیر رهبرمعظم انقلاب در مورد این حوادث و فتنه نشان دهنده عمق نیت فتنه گران و دشمنان برای براندازی حکومت بود.

 

وی حماسه 9 دی را نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی دانست و خاطر نشان کرد: این حماسه جزء جدانشدنی تاریخ انقلاب است و هیچ گاه فراموش نخواهد شد.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان یاد آورشد: حوادث پس از انتخابات ریاست جمهوری در سال 88 پیامدهایی را برای انقلاب داشت که مبارک ترین پیامد آن، تولد بصیرتی است که نظیر آن را در طول تاریخ کمتر سراغ داریم.

 

حجت الاسلام محمدی افزود: کسانی که پس از انتخابات به هواداری از نامزدشان در خیابان ها جمع شده بودند، با بی حرمتی فتنه گران به اعتقادات و ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی، صف خود را از فتنه گران جدا کردند و در صف پرشور مردم و مقابل دشمنان انقلاب قرار گرفتند و حماسه بزرگ 9 دی را آفریدند.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان یاد آورشد : نمود یافتن قدرت معنوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان ولی فقیه و رهبر حکومت دینی از دیگر پیامدهای مثبت این حوادث بود.

 

حجت الاسلام محمدی با اشاره به اهانت آشوب گران و فتنه گران به ساحت مقدس ابا عبدالله الحسین(ع) گفت: از دیگر پیامدهای مثبت این حوادث، این بود که ملت متوجه شد دشمنان جمهوری اسلامی ایران، دشمن اهل بیت(ع) و دشمن امام حسین(ع) هستند.

 

لازم به ذکر است، همایش میثاق با ولایت ویژه روحانیون مستقر و هجرت شهرستان کاشان، به مناسبت نهم دی ماه روز میثاق امت با ولایت، به همت اداره تبلیغات اسلامی کاشان در سالن اجتماعات این اداره برگزار شد./1307/پ202/ب6

ارسال نظرات