۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۵
کد خبر: ۲۳۸۰۳۶
مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی:

عاملان فتنه سال 88 قابل بخشش نیستند

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: فتنه سال 88 فتنه بزرگی بود و عاملان آن که با دشمنان اسلام در خارج از کشور همدست هستند، شایستگی بخشیده شدن را ندارند.
حجت الاسلام فخري

حجت‌الاسلام سید محمد فخری، مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در گفت‌وگو با خبرنگارخبرگزاری رسا در ارومیه، با بیان عدم جایز بودن حضور سران فتنه در مسند حکومتی، اظهار داشت: در سال 88 سران فتنه کاری کردند که دشمنان کشور ما با هم هم‌پیمان شوند و با دشمنان داخلی برای براندازی حکومت اسلامی نقشه کشند، و در شرایط فعلی نیز آنان هیچ‌گونه حق نفوذ در حکومت را ندارند.

 

وی افزود: مقام معظم رهبری با بینش و دانشی که دارند، سران فتنه را به خوبی شناسایی کرده و دست آنان را از حکومت کوتاه کرده اند و اجازه نمی‌دهند که چنین افرادی در جامعه مشکل ساز شوند.

 

حجت‌الاسلام فخری با تاکید بر بزرگی فتنه سال 88، تصریح کرد: مردم ما باید از این حادثه درس بگیرند و فتنه سال 88 را از خاطر نبرند تا دیگر کسی در کشور جرات خیانت کردن به این ملت را نداشته باشد.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی اضافه کرد: عاملان فتنه انتخابات سال 88 با دشمنان اسلام در خارج از کشور همدست هستند و هرگز از خیانتی که به ملت ایران کردند پشیمان نیستند بنابراین شایستگی بخشیده شدن را ندارند.

 

وی با اشاره به حماسه حضور خود جوش مردم در 9 دی در جهت سرکوب فتنه‌گران، خاطرنشان کرد: وقتی دشمنان داخلی و خارجی انقلاب اسلامی پای خود را از گلیم‌شان فراتر گذاشته و به مقدسات دین اسلام از جمله عزاداری سالار شهیدان توهین کردند، مردم به صورت خودجوش و در راهپیمایی گسترده در مقابل این قائله ایستادگی کردند.

 

حجت‌الاسلام فخری اظهار کرد: در روز 9 دی سال 88 بسیاری از مردم و هیئات مذهبی با به نمایش گذاشتن حضور خود، در عرصه دفاع از انقلاب اسلامی و حمایت از مقام معظم رهبری، پیام و حدت و همدلی در قشر عظیم ملت را به جهان‌خواران داده و راه خود را از فتنه‌گران جدا کردند. /936/ت302/ب4

ارسال نظرات