۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۹
کد خبر: ۲۳۸۰۴۲
فرمانده سپاه اردبیل:

9 دی یادآور حماسه مردم بر محوریت ولایت فقیه است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، 9 دی را یادآور حماسه مردم بر محوریت ولایت فقیه دانست و گفت: حماسه 9 دی با حضور مردم و با تیزبینی و بصیرت مقام معظم رهبری سبب خنثی شدن توطئه های دشمنان شد.
سردار جليل بابازاده، فرمانده سپاه استان اردبيل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، سردار جلیل بابازاده، فرمانده سپاه  ظهر امروز در نشست بصیرتی سازمان بسیج فرهنگیان استان اردبیل به مناسبت حماسه 9 دی با اشاره به حوادث فتنه سال 88 و حماسه 9 دی، خاطرنشان کرد: از آغاز انقلاب اسلامی تاکنون دشمنان در صدد ضربه زدن به نظام اسلامی و آرمان‌ها و ارزش‌های اصیل و ارزشی این نظام بودند که همه این توطئه‌ها با بصیرت و ولایتمداری مردم شناسایی و خنثی شده است.

 

وی افزود: استکبار جهانی و دشمنان انقلاب زمانی که تمام توطئه ها و نقشه های شوم خود را در به انحراف کشاندن انقلاب از مسیر اصیل خود با شکست مواجه دیدند درصدد تضعیف نظام از طریق القای تفکر غلط غربی برآمدند که این دسیسه و نیرنگ نیز با رهبری عالمانه و حکیمانه مقام معظم رهبری و بصیرت و روشنگری مردم خنثی شده و سبب یاس و ناامیدی دشمنان شد.

 

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل تصریح کرد: دشمنان در به پا کردن چنین توطئه و نیرنگی تمامی جوانب را به جز عشق مردم به ولایت که در سینه آحاد مردم نقش بسته در نظر گرفته بودند و مردم با همین عشق و علاقه و با تاسی از تدابیر عالمانه مقام معظم رهبری در صحنه حاضر شده و موجبات ناکامی و شکست دشمنان را در همه حوزه‌ها فراهم ‌آورند.

 

سردار بابازاده با تشریح نقش ولایت در پیروزی انقلاب و 8 سال دفاع مقدس بیان کرد: در حماسه 9 دی که نقش‌آفرینان اصلی آن ملت همیشه در صحنه بودند درس بزرگی به دشمنان انقلاب دادند و این روز یادآور حماسه مردم ایران بر محوریت ولایت فقیه است.

 

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با اشاره به حماسه عظیم 9 دی افزود: رزمندگان اسلام نیز در 8 سال دفاع مقدس حماسه جاویدی خلق کرده و به دشمنان و استکبار جهانی ثابت کردند که تنها با اتکا به ذات باری تعالی و پشتوانه مردمی و رهبری امام امت است که می‌توان بر دشمنان غلبه کرده و بر هر نیرنگ و فتنه‌ای فائق آمد./937/پ202/ب4

ارسال نظرات