۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۷
کد خبر: ۲۳۸۰۵۲
نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری:

انفصال از ولایت سبب ایجاد فتنه در جامعه می شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به حماسه 9 دی و وقایع فتنه 88 گفت: عدم شناخت ولایت از دلایل ایجاد فتنه در جامعه است و برخی افراد به دلیل نداشتن بصیرت، برای جامعه اسلامی مشکلاتی را رقم زدند که با هوشیاری مردم این افراد به حاشیه رانده شدند.
حجت الاسلام و المسلمين سيد عبدالهادي حسيني شاهرودي، نماينده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبري،

حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالهادی حسینی شاهرودی، نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، عدم شناخت ولایت را از دلایل ایجاد فتنه دانست و گفت: فتنه زمانی به وجود می‌آید که ولایت را نشناسیم، وقتی رهبر انقلاب می‌گویند موضوعی صحیح است یعنی صحیح است.

 

وی افزود: متأسفانه در اثر عدم شناخت ولایت، افراد موضوع ولایت را با دموکراسی مخلوط می‌کنند و فتنه به وجود می‌آید؛ البته خوشبختانه فتنه وقتی به جای حساس رسید مردم وارد صحنه شدند، تا آن زمان متوجه حساسیت موضوع نشده بودند.

 

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب که می‌فرمایند «أین عمار» بیان داشت: عمار فتنه را می‌شکافت و تبیین می‌کرد؛ ملت وقتی آگاه شدند به صحنه آمده و فتنه را از بین بردند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی با اشاره به سخنان برخی از افراد که حوادث 88 را سوء تفاهم بیان می‌کنند، تأکید کرد: معنای سوء تفاهم و فتنه هر چند به هم نزدیک است، ولی در حقیقت با هم بسیار فاصله دارند.

 

وی تصریح کرد: فتنه و سوء تفاهم در یک جهت هستند، ولی فتنه بسیار بزرگتر است، رهبر انقلاب تأکید کردند که حوادث 88 فتنه است؛ اگر سوء تفاهم بود چرا به این میزان اماکن را آتش زده و تظاهرات کردند، چرا در روز عاشورا به افراد حمله کردند.

 

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تلاش برخی از افراد برای تطهیر سران فتنه نیز گفت: اگر افراد در پی اصلاح و توبه دادن باشند خوب است، ولی اگر در پی تطهیر باشند درست نیست.

 

وی افزود: هر فردی هر اشتباهی کرده باید به آن اعتراف کند و باید از اشتباهات خود توبه کند تا خدا او را ببخشد./993/ت302/ج

ارسال نظرات