۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۲۳۸۰۵۷
نماینده ولی فقیه در دانشگاه بیرجند:

حماسه نهم دی به انقلاب حیات دوباره بخشید

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در دانشگاه بیرجند با بیان این که در سال 88 عده ای از فتنه گران قصد داشتند با کمک دشمن ولایت را از نظام جدا کرده و جمهوریت نظام را بر اسلامی بودن آن ارجحیت دهند، گفت: با این وجود به برکت ولایت مداری و ایمان مردم، حماسه نهم دی ماه 88، به انقلاب حیاتی دوباره بخشید.
حماسه 9 دي

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی جعفری، مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بیرجند، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، با بیان این که از آغاز انقلاب اسلامی بیگانگان درصدد ضربه به این ملت و کشور بوده اند که با درایت امام و رهبری نقشه های شوم آنان نابود شده است، گفت: دشمن زمانی که دید با شیوه های سخت افزاری نمی توان بر کشور مسلط شود تصمیم گرفت با شیوه های نرم افزاری و جنگ نرم بر مردم مسلط شود.

 

وی با اشاره به جنگ نرم و تحریم ها علیه جمهوری اسلامی، افزود: دشمنان درعرصه های مختلف و با ترورهای متعدد و جنگ تحمیلی انقلاب و ملت ایران را نشانه رفتند که به لطف خداوند در هیچ کدام از نقشه های خود موفق نشدند.

 

 مسؤول نهاد رهبری دانشگاه بیرجند با بیان این که دشمن با ایجاد انقلاب های مخملی در کشورهای دیگر به اهداف خود رسیده بود و می خواست با ایجاد چنین انقلابی اسلام و انقلاب اسلامی را از بین ببرد، اظهار کرد: پشت صحنه آشوب و فتنه 88 منافقان و بیگانگان بودند و دشمن با نشانه گرفتن اعتقادات مردم سعی در براندازی  نظام جمهوری اسلامی داشت که با سخنان به موقع رهبری و حضور مردم مانع این هدف شد.

 

حجت الاسلام والمسلمین جعفری ادامه داد: دهه عاشورا اوج احترام وتکریم امام حسین(ع) است و بی حرمتی به تقدسات مردم موجب خلق حماسه 9دی شد و به دشمن نشان داد شاید مردم هر بی حرمتی را نادیده بگیرند ولی بی حرمتی نسبت به اهل بیت(ع) و حریم ولایت را هرگز تحمل نخواهد کرد زیرا انقلاب آن ها برای دفاع از همین مقدسات بوده و مردم به خاطر رفاه انقلاب کرده اند بلکه آنچه انقلاب سال 88 را خلق کرد دفاع از اسلام بود و همین دفاع از اسلام زمینه مقابله مردم با فتنه گران را فراهم کرد.

 

وی با اشاره به حضور انقلابی و پرشور مردم در حماسه 9دی، تاکید کرد: مردم با حضور در حماسه 9دی بساط فتنه را نابود کردند.

 

مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه بیرجند، حماسه 9دی را جزء ماندگارترین حرکت های مردم درطول تاریخ ایران عنوان و اظهار کرد: مردم د راین حماسه نشان دادند که با گذشت سی سال ازانقلاب همچنان بر اعتقادات خود پای بند هستند.

 

وی با بیان این که مردم بازنده نگه داشتن 9دی به دشمن ثابت می کنند که نمی توانند به راحتی اعتقادات مردم را از بین ببرند، یادآور شد: مردم خراسان جنوبی در روز حماسه نهم دی در استان حضور پرشوری خواهند داشت و بار دیگر میثاق خود را با رهبری و امام تجدید خواهند کرد و به دشمنان نشان خواهند داد که در راه رسیدن به دستاوردهای انقلاب و دفاع از آن از هیچ زحمتی فرو گذار نخواهند کرد و تا پای جان آماده دفاع از حریم ولایت هستند./968/ت302/ب5

 

ارسال نظرات