۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۶
کد خبر: ۲۳۸۰۶۷
مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

عذرخواهی اشتباه فتنه گران را جبران نمی کند

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان این که عذرخواهی اشتباه فتنه گران را جبران نمی کند، گفت: فتنه گران می خواستند اصل نظام و باورهای اعتقادی مردم را نابود کنند از این رو نمی توان با یک عذر خواهی ساده اشتباه آن ها را فراموش کرد.
کاظم لطفيان مدير کل سازمان تبليغات اسلامي خراسان جنوبي

 حجت الاسلام کاظم لطفیان، مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، با بیان این که اشتباه فتنه گران چیزی نیست که بتوان آن را به آسانی فراموش کرد و آن ها اشتباه کوچکی نکرده اند، افزود: فتنه گران در نهایت وقاهت پرچم امام حسین(ع) را به آتش کشیدند و عزاداری حسینی را به باد کتک گرفتند و به حریم ولایت توهین کردند که این ها چیزهایی نیست که بتوان به راحتی فراموش کرد یا با یک عذر خواهی ساده نادیده گرفت.

 

وی با اشاره به این که اگر درایت رهبر فرزانه انقلاب نبود و مردم در صحنه حضور پیدا نکرده بودند فتنه گران در نهایت وقاهت با دشمنان نظام هم دست می شدند، تاکید کرد: تاکنون مردم و رهبری سخنی مبنی بر عذر خواهی و توبه از فتنه گران نشنیده اند به همین خاطر نمی توان از کار آنها چشم پوشی کرد.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به این که اگر رهبر انقلاب از خطای فتنه گران چشم پوشی کرده اند نشانه بخشش آن ها نیست، ادامه داد: سکوت رهبری نسبت به فتنه گران ناشی از نگاه پدرانه ولایت نسبت به عموم مردم حتی خطاکاران دارد.

 

حجت الاسلام لطفیان اظهار کرد: حماسه 9دی به دشمنان نظام نشان داد که هرگز نمی توان به مقدسات مردم توهین کرد و این توهین از سوی مردم بی پاسخ بماند زیرا مردم هرگز توهین به حریم ولایت را بی پاسخ نمی گذارند.

 

وی با اشاره به این مردم که خراسان جنوبی در سالرزو حماسه نهم دی، حضور پرشوری خواهند داشت، ادامه داد: سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی همزمان با سالروز نهم دی و هفته وحدت و بصیرت، بیش از 300 مبلغ را به نقاط مختلف خراسان جنوبی اعزام کرده است.

 

حجت الاسلام لطفیان از برگزاری مراسم محوری سالروز نهم دی در بیش از 200 مسجد فعال و محوری استان خبرداد.

 

وی با بیان این که در هفته وحدت بیش از 100 برنامه فرهنگی در نقاط مختلف خراسان جنوبی برپا خواهد شد، گفت: ایجاد اختلاف میان شیعه و سنی از فتنه های دیرین نفاق برای تضعیف امت اسلامی است و امت اسلامی اگر بخواهد به سنت های رسول خدا(ص) و کتاب خدا پایبند باشد باید مراقب این اختلاف ها باشد زیرا دشمن از همین تفاوت ها برای ضربه زدن به امت استفاده می کند و غرب می خواهد هر طور شده با تاکید بر این امور، نور رو به گسترش اسلام را برای همیشه در جهان بی فروغ و نابود کند به همین خاطر لازم است با تاکید بر وحدت تمامی توطئه های دشمن را خنثی کنیم./968/ت302/ب5

 

ارسال نظرات