۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۱
کد خبر: ۲۳۸۰۸۵

برگزاری کارگاه تبیین حماسه 9 دی

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه معمارباشی بر ضرورت بزرگداشت حماسه 9 دی تأکید کرد و از برگزاری کارگاه تبیین حماسه 9 دی در این مدرسه علمیه خبر داد.
9دي

حجت الاسلام فتحی، مدیر مدرسه علمیه معمارباشی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری کارگاه تبیین حماسه 9 دی در این مدرسه خبر داد و گفت: این مراسم ساعت 15 فردا در مدرسه علمیه معمار باشی با سخرانی حجت الاسلام حمید حاج علی برگزار می‌شود.

 

وی با اشاره به عوامل ماندگاری حماسه 9 دی اظهار داشت: درباره اقدامات و رخ داد های 9 دی می توان آن ها را به جهت شناخت یک عملیاتی که دشمن برای براندازی جمهوری اسلامی کشیده بود و دیگری برخورد مردم در روز عاشورا با این امر و عوامل آن است.

 

حجت الاسلام فتحی درباره حماسه آفرینی مردم بیان داشت: اگر این حماسه آفرینی مردم نبود دوباره ایران به دوران قبل از انقلاب خود باز می‌گشت به دوران حکومت ظالمانه بازمی‌گشت، مردم در آن روز دوباره صدای سیدالشهدا و «کیست مرا یاری کند؟» را شنیدند و به آن لبیک گفتند.

 

مدیر مدرسه علمیه معمارباشی با اشاره به کسانی که 9 دی و رخ دادهای سال 88 را یک سوء تفاهم می‌دانند ابراز داشت: سوء تفاهم از غفلت می‌آید ولی وقتی رهبر معظم انقلاب درباره این موضوع و رخ دادهای سال 88 سخن گفتند دیگر نمی‌توان آن را یک سوء تفاهم دانست، وقتی غربی ها می‌گویند ما از فنته داخلی ایران دفاع می‌کنیم و از عوامل آن هم همین طور این دیگر یک سوء تفاهم نیست و مشخصا یک نقشه از قبل طراحی شده و هدفمند است.

 

وی درباره کارگاه تبیین حماسه 9 دی تصریح کرد: 9 دی یک حماسه‌ای بود که باید خیلی بیشتر به آن پرداخته شود و نباید فراموش شود، باید ذهن مردم نسبت به 9دی و اتفاقات سال 88 آماده تر شود، این کارگاه نیز با این هدف بر گزار خواهد شد./827/ت302/ب4

ارسال نظرات