۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۸
کد خبر: ۲۳۸۱۲۳

تجمع بزرگ میثاق با ولایت در تبریز برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همزمان با سلاروز حماسه 8 دی سال 1388 مردم تبریز علیه فتنه‌گران، تجمع بزرگ میثاق با ولایت در تبریز برگزار شد.
تجمع بزرگ تبريز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، مردم ولایت‌مدار، مؤمن، متدین و همیشه در صحنه تبریز امروز بار دیگر در سالروز حماسه 8 دی سال 88 به خیابان‌ها آمدند و شعار هیهات منا الذله، مرگ بر فتنه‌گر، ما همه سرباز توایم خامنه‌ای گوش به فرمان تو ایم خامنه‌ای سر دادند.

 


امروز مردم تبریز آمدند و یک صدا نسبت به هتک حرمت عاشورای حسینی توسط جریان فتنه سال 88 اعلام انزجار کردند؛ دسته‌‌های عزاداری نیز امروز از مسیرهای میدان ساعت و چهارراه شریعتی به سمت سه‌راه طالقانی و مصلای امام خمینی حرکت می‌کردند و ضمن تجدید میثاق با حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و آرمان‌های بلند شهدا و بنیانگذار جمهوری اسلامی، بر تبعیت کامل از فرامین رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تاکید کردند.

 


بنابر این گزارش، دستجات‌ حسینی تبریز امروز به همراه دیگر اقشار مردم به صورت خودجوش بعد از گذشت 5 سال از فتنه س
ال 88 بار دیگر حماسه بیعت را به نمایش گذاشتند و در تجمع باشکوه خود در سه راهی مصلای اعظم امام خمینی تجدید بیعت با مقام عظمای ولایت بستند.

 


مردم تبریز امروز با حضور گسترده خود بار دیگر بصیرت ولایی را رخ دشمنان نظام اسلامی ایران کشیدند و اثبات کردند که مردم مؤمن و متدین نخستین پایتخت جهان تشیع پیرو مسیر ولایت فقیه از هیچ تلاشی در مسیر تحقق آرمان های امام و شهدا فروگذار نخواهند بود.

 


شرکت کنندگان در این تجمع  با شعار «مرگ برضد ولایت‌فقیه» و «آذربایجان جانباز خامنه‌ای دن آیریلماز» توهین فتنه‌گران به مقدسات اسلامی و ساحت رهبری نظام را محکوم کردند و بر ادامه راه حق و حقیقت امام  راحل و شهدای انقلاب السمی و دوران دفاع مقدس تأکید کردند.

 


حجت الاسلام حسین تقی زاده، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار رسا با تاکید بر اهمیت و ارزش 9 دی در تاریخ انقلاب اسلامی، اظهار داشت: این روز برای همیشه در تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی خواهد ماند، چرا که در این روز تمامی نقشه ها و دسیسه های دشمنان و مزدوران داخلی آنها خنثی شد.

 


وی گرامیداشت حماسه 9 دی را هم تراز با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و هفته دفاع مقدس دانست و یادآور شد: تمامی ملت و ارگان ها و نهادهای دولتی و غیردولتی دراین روز بزرگ با پرداختن به چگونگی خنثی سازی فتنه های سال 88 نسبت به آگاه سازی نسل جوان در این باره اقدام کنند./935/پ203/ب4

ارسال نظرات