۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۳
کد خبر: ۲۳۸۱۳۵
با صدور بیانیه های جداگانه صورت گرفت؛

دعوت اداره تبلیغات اسلامی و اوقاف خراسان شمالی از مردم برای حضور باشکوه در مراسم 9 دی

خبرگزاری رسا ـ اداره کل تبلیغات اسلامی و اوقاف و امور خیریه استان خراسان شمالی با صدور بیانیه های جداگانه مردم این استان را به حضور با شکوه در مراسم گرامیداشت یوم الله 9 دی، دعوت کردند.
9 دي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی در آستانه فرا رسیدن یوم الله 9 دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت اقدام به صدور بیانیه ای کرده و در آن از مردم برای حضور پرشور و شعور در مراسم گرامیداشت 9 دی دعوت به عمل آورده است.

 

در این بیانیه آمده است: حماسه بی نظیر ملت هوشیار و با بصیرت ایران در نهم دی ماه سال 1388 تمام فتنه ها و آشوب های دشمنان کینه توز را خنثی کرد و سدی بزرگ در مقابل بحران آفرینان و آتش افروزان ساخت که مسلما به عنوان برگ زرینی در کارنامه اش خواهد ماند.

 

این بیانیه می افزاید: ملت شریف ایران در حماسه 9 دی با حضور پر شور خود تمامی عملیات روانی استکباری و صهیونیستی در فضای غبارآلود فتنه 88 را با حماسه ای فراملی و همیت مذهبی در هم شکستند و در حقیقت این روز را می توان انقلاب سوم ایران اسلامی در پاسداری از آرمانهای والای امام راحل، شهدا و نظام مقدس اسلامی دانست.

 

در ادامه این بیانیه آمده است: ملت اسلامی ایران به حول و قوه الهی و بهره گیری از منویات رهبر فرزانه انقلاب و فرماندهی معظم کل قوا(مد ظله العالی) مبنی بر خاموش کردن فتنه و اقدامات فتنه گران، یکی از روزهای پرشور و انقلابی ایران اسلامی را به پشتیبانی از آرمانهای حضرت امام(ره) و نظام مقدس جمهوری اسلامی، رقم زدند.

 

این بیانیه می افزاید: بار دیگر امت ولایتمدار ما ثابت کردند که با بصیرت و هوشیاری، همچنان در صحنه دفاع از آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) و حمایت از رهبر فرزانه انقلاب، حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای(دامت برکاته) حضور دارند و در برابر فتنه‌ها و فتنه‌گری‌ها ایستاده‌اند و با تمام وجود از نظام مردم سالاری دینی پشتیبانی می‌کنند.

 

نهاد تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در ادامه بیانیه خود آورده است: حماسه نهم دی ماه 88، حماسه بصیرت و حضور بود و باطل السحر فتنه پیچیده‌ای گشت که دشمنان ایران اسلامی به آن امیدوار شده بودند و حتی برخی از خواص را نیز دچار لغزش و تردید ساخته بود و متأسفانه کسانی در داخل کشور، کارگزار این فتنه شدند که می‌بایست در صف مقدم مبارزه با آن قرار می‌گرفتند.

 

این بیانیه اضافه می کند: نهم دی ماه یادآور روزی است که یاری خدای متعال از ملتی مقاوم و مظلوم که مخلصانه در مسیر احیای دین و مقابله با ظلم و کفر و نفاق و استکبار ایستاده است، آشکار شد و وعده قطعی الهی در حضور سراسری مردم تبلور یافت.

 

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، ضمن گرامیداشت حماسه نهم دی ماه، خواستار قاطعیت و ایستادگی نظام در برابر لجاجت‌ها و زیاده‌خواهی‌های فتنه‌گران و حامیان آنان بوده و معتقد است که هرگونه مماشات یا تسامح در برابر آنان توسط دستگاه‌های مسئول موجب گستاخی عاملان اصلی فتنه و دنباله‌های داخلی آنان و امیدواری دشمن خواهد شد و امنیت و اقتدار آینده نظام را تهدید خواهد کرد.

 

در پایان این بیانیه آمده است: بدان امید که بازخوانی این عبرت‌ها، راه پیشرفت کشور و انسجام بیشتر جامعه ما را در پرتو هدایت‌های رهبری فرزانه انقلاب فراهم سازد و موجب پیروزی مؤمنان، تنبه غافلان، رسوایی منافقان و شکست مستکبران شود.

 

ولایت فقیه رمز سربلندی امت اسلامی در فتنه ها و توطئه ها

 

اداره کل اوقاف و امور خیریه استان خراسان شمالی نیز طی بیانیه ای ضمن گرامیداشت حماسه 9 دی اعلام کرده که همچون سایر آحاد ملت شریف و بزرگوار ایران اسلامی با بصیرت در راستای اهداف انقلاب گام برخواهد داشت.

 

در این بیانیه آمده است: تاریخ 36 ساله انقلاب اسلامی مملو از نقاط عطفی است که در اذهان ملت شریف و ولایت مدار ایران اسلامی نقش بسته است، دوران غرور آفرین دفاع مقدس و رشادت های جوانمردان این خطه، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و پیشرفت های هسته ای از نمونه های بارزی است که جزء هویت هر ایرانی ولایت مدار و متعهد به شمار می رود و در این عرصه دشمنان و فتنه گران همواره در تلاش بوده اند تا مسیر رشد و شکوفایی ملت ایران را سد کنند اما با بصیرت ملت و رهبری مدبرانه رهبرفرزانه انقلاب ناکام مانده اند.

 

این بیانیه می افزاید: فتنه بعد از انتخابات ریاست جمهوری در سال 88 از دیگر نقشه ها و ترفندهای معاندان و مغرضان نظام بود که با بصیرت ملت شریف و شهیدپرور ایران در حماسه 9 دی 88 نقش بر آب شد.

 

در ادامه این بیانیه آمده است: برگ برگ تاریخ ایران اسلامی نشانگر وفاداری این ملت آزاده به ارزش‌های الهی و اسلامی است، اما در این میان، بصیرت مردم در روزهای غبارآلود فتنه، ارزشی دوچندان دارد و از این رو حضور میلیونی ملت ایران در سراسر کشور، بیانگر عظمت دلدادگی اکثریت مردم به حقیقت و عدم تأثیر جوسازی‌ها و جنگ روانی‌های دشمن بر باورهای آنها است.

 

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: در نهم دیماه، بار دیگر اثبات کردیم که «ولایت فقیه» رمز پیروزی ملت ایران در برابر تمامی دشمنی‌ها، دسایس و فتنه‌آفرینی‌ها در طول تاریخ پر برکت انقلاب اسلامی بوده است.

 

اداره کل اوقاف و امور خیریه استان خراسان شمالی در ادامه بیانیه خود می افزاید: قیام 9 دی پیوند بین امت و امام(ره) و تبلور تجربه گران‌سنگ عاشورای سال 61 هجری بود، قیام 9 دی خروش ملت در دفاع از مردم‌سالاری بود، خروش علیه قانون‌گریزانی بود که خود را مرجع تفسیر قانون معرفی کردند و بر شاخه نشسته و بن بریدند.

 

این بیانیه اضافه می کند: قیام 9 دی نمایشگاه سنجش آمادگی ملتی بود که همه هزینه‌های استقلال خویش را تاکنون پرداخت کرده است. آنان که مدعی مردم بودند در مقابل این خروش، سر تعظیم فرو نیاوردند و همچنان برباتلاق خود ساخته خویش فرو رفتند.

 

در ادامه این بیانیه آمده است: آری 9 دی ماه به گفته رهبر فرزانه انقلاب روز تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب است و این حرکت مردم اتمام حجت برای همه است، 9 دی روز بیداری و خروش و حضور ملتی است که به مقدساتش، نظامش و سالار شهیدانشان توهین شده و کاسه صبرشان لبریز شده بود.

 

این بیانیه می افزاید: در 9 دی مردم نشان دادند که همواره با بصیرت به وصایای امام راحلشان گوش می دهند که می فرمود «همواره پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد»./9314/پ203/ب4

ارسال نظرات