۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۴
کد خبر: ۲۳۸۱۴۶
آیت‌الله تحریری:

فردی که شأن رهبری را حفظ نمی‌کند باید کنار زده شود

خبرگزاری رسا ـ آیت‌الله تحریری خطر بی‌مهری به جایگاه رهبری را گوشزد کرد و گفت: اگر این مسأله در حوزه شکل بگیرد و دشمن رویش سرمایه گذاری کند، اسلام و تشیع به خطر خواهد افتاد.
آيت الله  تحريري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله تحریری در پایان درس امروز تفسیر خود ضمن تأکید بر بزرگداشت و درک عظمت روز 9 دی اظهار داشت: جایگاه ولایت و ارتباط ولایی مردم با ولی امر مسلمین خصوصا در حوزه‌های علمیه باید شفاف شود.

 

وی اهمیت ندادن به این مسأله را «آب به آسیاب دشمن ریختن» برشمرد و افزود: این بی‌اهمیتی از سوی کسانی است که نمی‌خواهند جایگاه و نفوذ رهبری حفظ شود.

 

استاد فلسفه و عرفان ابراز داشت: هر کس، در هر موقعیتی که به جایگاه ولایت بی‌مهری نشان دهد و شأنش را حفظ نکند، باید به او بی‌مهری نشان داد و دور او را خط قرمز کشید تا کم کم دفع شود.

 

این استاد برجسته حوزه خطر بی‌مهری به جایگاه رهبری را گوشزد و تأکید کرد: اگر این مسأله در حوزه شکل بگیرد و دشمن رویش سرمایه گذاری کند، اسلام و تشیع به خطر خواهد افتاد.

 

استاد اخلاق حوزه علمیه قم در پایان گفت: با اشاره رهبری، حضور مردم ایران در مراسم اربعینِ امسال باشکوه‌تر بود و صحنه بی‌نظیری خلق شد. دشمن این را نمی‌تواند ببیند./845/پ202/ج

ارسال نظرات