۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۷
کد خبر: ۲۳۸۱۶۸
نماینده ولی فقیه در سپاه فریدونکنار:

ملت ایران جنایت های سران فتنه علیه انقلاب را فراموش نمی کنند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه فریدونکنار با بیان این که عده ای در کشور به دنبال تطهیر سران فتنه هستند، گفت: ملت ایران هیچ گاه جنایت های سران فتنه در حق این انقلاب و نظام را فراموش نخواهند کرد.
موج فتنه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فریدونکنار، حجت الاسلام حجت‌الله نجار فیروزجائی، نماینده ولی فقیه در سپاه فریدونکنار امروز در مراسم گرامیداشت حماسه نهم دی اظهار داشت: عوامل استکبار در خارج و مزدوران آنها در داخل از کشور، در ایجاد فتنه 88 دخیل بودند که پیچیدگی های زیادی را برای ما به عمل آورد.

 

وی تصریح کرد: این انتخابات زائیده توطئه های مختلف استکبار جهانی بود که بهترین زمان برای ایجاد فتنه را زمان انتخابات دانستند.

 

نماینده ولی فقیه سپاه فریدونکنار با بیان این که افراد داخلی که ما از آنها به سران و اصحاب فتنه یاد می کنیم مشکلات زادی را برای ما به وجود آوردند، گفت: عوامل داخلی و عده ای که اهل بصیرت نبودند عامل این فتنه شدند.

 

حجت الاسلام نجار با اشاره به این که در ایجاد این فتنه، انگشت اشاره ما به سوی آمریکا است، خاطرنشان کرد: سران فتنه که دیدند منافعشان در خطر افتاد و این انقلاب را قبول نداشتند، با تحلیل نادرست پیرامون نظام، در این انتخابات اشتباه عمل کردند.

 

وی ادامه داد: برخی از خواص مستعد فتنه‌انگیزی هستند، آنهایی که در آن دوره زمانی برای کشورمان مشکل‌آفرین شدند، به یقین با این نظام مقدس دشمنی داشتند و با اعلام تقلب در انتخابات به دنبال دستیابی به اهداف کثیف خود بودند.

 

نماینده ولی فقیه سپاه فریدونکنار با بیان این که حب جا و مقام در ایجاد حوادث فتنه 88 نقش بسیار اساسی و اصلی داشت، افزود: توبه سران فتنه سیاسی بازی است.

 

حجت الاسلام نجار با بیان این که ملت بزرگ در 35 سال اخیر در همه صحنه های انقلاب حضوری حماسی و اثرگذار داشتند، افزود: این مردم نسبت به انقلاب دلبستگی خاصی دارند و همواره این روز را زنده نگه می دارند.

 

وی افزود: دشمنان نظام در فتنه سال 88، سیاه نمایی کردند، بی بصیرت ها که زمانی از آنها به خواص نام برده می شد در آزمون بزرگ 88 نتواستند سربلند خارج شوند و دنباله‌رو استکبار شد.

 

نماینده ولی فقیه سپاه فریدونکنار در ادامه با اشاره به این که امروز نیز باید مراقب باشیم تا دشمنان فتنه انگیزی نکنند، گفت: فتنه گران می خواهند دوباره وارد صحنه شوند و به دنبال کمرنگ کردن اتفاقات 88 و پاک کردن آن از اذهان مردم هستند.

 

حجت الاسلام نجار با بیان این که عده ای در کشور به دنبال تطهیر سران فتنه هستند، بیان داشت: ملت ایران هیچ گاه جنایت های سران فتنه در حق این انقلاب و نظام را فراموش نخواهند کرد.

 

9 دی روز حمایت مردم از ولایت

نماینده ولی فقیه سپاه فریدونکنار در ادامه با اشاره به این که فتنه‌گران می خواهند مردم را از رهبری دور کنند، گفت: نهم دی همه پیچیدگی های این فتنه را بر هم زد و مردم حمایت خود را رهبر این نظام مقدس نشان دادند.

 

حجت الاسلام نجار افزود: حضور مردم در حماسه نهم دی استکبار را منزوی تر از گذشته کرد و اگر این حضور به موقع نبود نظام دچار مشکل بسیار جدی می شد./950/پ202/ب1

ارسال نظرات