۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۰۱:۲۲
کد خبر: ۲۳۸۲۱۲
رییس اداره امور مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان:

نهم دی روز اتحاد مردم و ولایت در مقابل فتنه­گران بود

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره امور مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: حماسه نهم دی روز بصیرت و اتحاد مردم و ولایت فقیه در مقابل فتنه گران داخلی و خارجی بود.
حجت الاسلام امير ارزاني،رييس امور مبلغان دفتر تبليغات اسلامي اصفهان

حجت الاسلام امیر ارزانی، رییس اداره امور مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، گفت: حماسه نهم دی یادآور دفاع مردم از مکتب اهل بیت(ع) و دستاوردهای انقلاب است.

 

وی ادامه داد: در این روز بود که ملت ولایت‌مدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی برائت خود را از سران فتنه و سردمداران استکبار اعلام و با مقام معظم رهبری بیعت دوباره بستند.

 

حجت الاسلام ارزانی ضمن اشاره به بیانات امام خمینی(ره) افزود: 9 دی روزی است که همه مردم مسلمان و انقلابی ایران اسلامی نشان دادند که به این جمله حضرت امام خمینی(ره) که فرمودند «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت آسیب نرسد» ایمان و اعتقاد قلبی دارند و به آن جامه عمل می پوشانند.

 

رییس اداره امور مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با بیان این که نهم دی‌ در تاریخ سیاسی ما به عنوان روز بصیرت و حماسه ملی معروف است، تأکید کرد: باید 9 دی را یک وسیله برای سنجش افراد قرار دهیم و ببینیم که چقدر نسبت به شعارهایی که می‌دهند، وفادارند.

 

حجت الاسلام ارزانی خاطرنشان کرد: ما باید مواظبت کنیم که با بصیرت، جامعه و آحاد مردم رفتارشان از مسیر اصلی انقلاب منحرف نشوند. 

 

وی عنوان کرد: حماسه بی نظیر نهم دی روز جاودانگی اتحاد مردم و رهبری، روز نمایش غیرت ایرانیان در دفاع از نظام اسلامی و ولایت فقیه، روز بصیرت و هوشیاری مردم در دفاع از آرمان‌های امام، انقلاب، شهیدان و روز رسوایی فتنه گران بود.

 

رییس اداره امور مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با اشاره به همکاری جریان‌های معاند نظام در داخل و خارج از کشور در برافروختن آتش فتنه در کشور، بیان کرد: هدف اصلی معاندان براندازی نظام ولایی و اسلامی بوده است ولی همان گونه که فتنه سال 88 با اتحاد مردم و رهبری به شکست انجامید، با عنایت خداوند متعال و با درایت و صلابت رهبری معظم انقلاب و بصیرت و وظیفه‌شناسی مردم، توطئه ها و فتنه های پس از این نیز محکوم به شکست است.

 

حجت الاسلام ارزانی در پایان یادآور شد: به علت اهمیت موضوع مبلغان تخصصی دفتر تبلیغات اسلامی درمراکز فرهنگی، دانشگاه ها، مدارس، ادارات دولتی برای اقشار مختلف مردم به تبیین روز9 دی  و اهمیت تبعیت از ولایت فقیه در قالب نشست های علمی، همایش، کارگاه های آموزشی، به ایراد سخنرانی پرداختند./939/ت302/ب

ارسال نظرات