۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۴
کد خبر: ۲۳۸۲۵۸
در مدرسه فیضیه برگزار شد؛

برگزاری تجمع باشکوه حوزویان در سالروز حماسه 9دی/ ابراز انزجار علما از فتنه گران

خبرگزاری رسا ـ همایش بزرگداشت نهم دی با تجمع حوزویان و اقشار مختلف مردم با حضور علما، شخصیت های حوزوی و فضلای حوزه در مدرسه فیضیه قم برگزار شد.
تجمع بزرگ حوزويان و مردم قم در سالروز حماسه 9دي تجمع بزرگ حوزويان و مردم قم در سالروز حماسه 9دي تجمع بزرگ حوزويان و مردم قم در سالروز حماسه 9دي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همزمان با پنجمین سالگرد حماسه تاریخی و ماندگار یوم‌الله 9 دی، تجمع بزرگ علما، طلاب، روحانیان، فضلا و اقشار مختلف مردم در مدرسه فیضیه برگزار شد.

 

براساس این گزارش، در این مراسم حوزویان، مردم انقلابی، خداجو و متعهد قم با سردادن شعارهای حماسی ضمن حمایت از مقام عظمای ولایت، فتنه و فتنه گران را محکوم و خواستار مجازات آنها شدند.

 

در مراسم مذکور اعضای جامعه مدرسین، نمایندگان خبرگان رهبری، اساتید، شخصیت های حوزوی، فضلای حوزه و طلاب علوم دینی حضور گسترده ای داشتند.

 

در این مراسم حجت‌الاسلام ابوترابی فرد، نایب رییس مجلس شورای اسلامی به ایراد سخن پرداخت و ضمن بررسی ابعاد مختلف فتنه به بیان برکات حماسه 9 دی برای انقلاب و نظام پرداخت.

 

مراسم بزرگداشت 9 دی که روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است، از ساعت 10 صبح آغاز و تا ظهر ادامه داشت و مردم بصیر و فهیم قم بار دیگر بر عهد و پیمان خود با ولی امر مسلمین جهان تأکید کردند.

 

گفتنی است، این مراسم به دعوت مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، با تجمع عاشورایی اساتید مکرم، طلاب گرانقدر علوم دینی و دیگر اقشار مردم قم برگزار شد.

 

شرکت کنندگان در تجمع عاشورایی پنجمین سالروز حماسه جاودان یوم الله 9 دی 1388 و پاسداشت دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت، قطعنامه‌ای صادر کردند که در آن فرافکنی مرموزانه بعضی از صاحبان قلم، بیان و ثروت و قدرت نسبت به فتنه پیچیده سال 1388 و سران مفسد آن را شدیدا محکوم کرده و فتنه استکباری صهیونیستی سال 1388 را خط قرمز لا یتغیر نظام دانستند./993/پ203/ج

ارسال نظرات