۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۰
کد خبر: ۲۳۸۲۶۹
امام جمعه نهبندان:

مردم اجازه بازگشت فتنه گران به جامعه را نمی دهند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه نهبندان با بیان این که بخشش فتنه گران برای مردم ممکن نبوده و مردم خیانت بزرگ آن ها را نسبت به حریم ولایت اسلام و مردم فراموش نخواهند کرد، گفت: بر همین اساس مردم اجازه بازگشت فتنه گران را به جامعه نمی دهند.
حماسه نهم دي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام عباسعلی خزایی، امام جمعه نهبندان، ظهر امروز در جمع مردم شرکت کننده در مراسم گرامیداشت نهم دی ماه با بیان این که نهم دی روز تجدید میثاق مردم با آرمان های انقلاب اسلامی و رهبری بود، گفت: ملت ایران حماسه نهم دی ماه را همواره طبق سخنان رهبری با شکوه زیاد برگزار خواهند کرد.

 

وی با بیان این که تقلب، بهانه فتنه گران برای براندازی نظام بود، افزود: این توطئه از پیش تعیین شده بود و دشمنان می خواستند به بهانه تقلب اعتماد مردم را از نظام سلب کرده و پس از آن رهبری را از مردم جدا کنند که به حول قوه الهی بصیرت و بیداری مردم و حضور در صحنه موجب شد که تمامی توطئه های دشمنان نقش برآب شد.

 

امام جمعه نهبندان با اشاره به این که فتنه گران بزرگترین بی حرمتی و خیانت را نسبت به انقلاب مرتکب شدند، گفت: ملت به خاطر توهین به رهبری، اسلام و ارکان نظام هرگز فتنه گران را نخواهد بخشید و به فتنه گران اجازه حضور در اجتماع و عرصه کلان ملی را نخواهد داد.

 

حجت الاسلام خزایی ادامه داد: در جریان این فتنه بعضی از خواص وظیفه خود را به درستی انجام ندادند که مردم به شکل های مختلفی به صحنه های پاسداری از انقلاب آمدند و درخت فتنه را از ریشه خشکاندند.

 

وی با بیان این که در جریان فتنه، شهدای قابل ملاحظه ای تقدیم انقلاب شد و مشکلات اقتصادی و اجتماعی بسیاری برای جامعه به وجود آمد، اظهار کرد: تاکنون نظام اسلامی با رافت زیادی با سران فتنه برخورد کرده است.

 

 امام جمعه نهبندان ادامه داد: در جریان فتنه 88 بعضی افراد به دنبال چنین فتنه‌هایی می خواستند دشمنان را امیدوارتر کنند اما ملت ایران این افراد را به زانو درآوردند.

 

حجت الاسلام خزایی با اشاره به این که گروه ها و احزاب مختلف باید مرز خود را با جریان فتنه مشخص کنند، ادامه داد: مردم به هیچ گروه مشکوک و نزدیک به جریان فتنه اعتماد نخواهند کرد.

 

وی با اشاره به این که باید مواضع دولتمردان نسبت به جریان فتنه روشن شود، گفت: حافظه ملت هرگز فتنه 88 را فراموش نخواهد کرد.

 

امام جمعه نهبندان ضمن قدردانی از مردم برای حضور در حماسه نهم دی ماه از مردم خواست همواره در اوج بصیرت در عرصه های گوناگون مدافع اسلام، انقلاب و رهبری باشند و اجازه ندهند دشمنان کوچکترین آسیبی به این دستاوردها وارد کنند.

 

حجت الاسلام خزایی با اشاره به در پیش بودن هفته وحدت یادآور شد: امت اسلامی در کنار یکدیگر از شیعه و سنی با همکاری و اتحاد حماسه دیگری مانند نهم دی ماه خلق خواهند کرد و با تجاوز طلبی دشمنان اسلام و گروه های تکفیری به شدت مقابله خواهند کرد و برای همیشه ریشه افراط را در جهان اسلام از بین خواهند برد./968/ت302/ب5

ارسال نظرات