۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۹
کد خبر: ۲۳۸۲۸۷
معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران:

مرزبندی با فتنه گران مهم ترین خواست ملت از دولتمردان است

خبرگزاری رسا ـ معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران با بیان این که عده ای به دنبال احیاء فتنه گران در جامعه هستند، گفت: مرزبندی با فتنه گران مهم ترین خواست ملت از دولتمردان است.
معاون تهذيب حوزه علميه مازندران

حجت الاسلام مهدی خوبانی، معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری با مقایسه حماسه نهم دی با قیام 22 بهمن ملت ایران، گفت: در 22 بهمن سال 57 چون اصل دین و نظام اسلامی در میان بود به قیامی ماندگار در تاریخ تبدیل شد.

 

وی با بیان این که اگر قیام نهم دی نبود نظام متحمل هزینه های بسیاری می شد، افزود: اگر ملت ولایت مدار ایران اسلامی در نهم دی حماسه آفرین نمی شدند به حتم بنیان انقلاب اسلامی از بین می رفت.

 

معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران با بیان این که حرکت ملت بزرگ ایران در نهم دی سال 88 با بصیرتی انقلابی و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی خلق شد، بیان داشت: -حضور حماسی ملت در نهم دی موجب ناامیدی دشمنان شد و نظام اسلامی را تا 50 سال آینده بیمه کرد.

 

حجت الاسلام خوبانی خلق حماسه نهم دی از سوی ملت با بصیرت ایران اسلامی را موجب تثبیت انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: اگر مردم در نهم دی 88 به صحنه نمی آمدند دست مدعیان فتنه گر رو نمی شد و آنها همچنان عملکرد خود را صحیح می دانستند.

 

وی در ادامه سخنان خود با بیان این که عده ای تلاش می کنند فتنه 88 را سوء تفاهم جلوه دهند، بیان داشت: این ساده اندیشی است که عده ای می گویند فتنه سال 88 سوء تفاهم بوده است.

 

معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران افزود: سوء تفاهم برای کسی است که آشنا با سیاست و مسائل نباشد و تازه کار باشد، اما این آقایان که پیر سیاست شدند و در مجموع نظام بودند و چون نتواسنتند آراء عمومی را کسب کنند دست به آشوب زدند.

 

حجت الاسلام خوبانی ادامه داد: سران فتنه در سال 88 با شکست در انتخابات دچار خودخواهی شده و دستمایه دشمن قرار گرفتند و بدون توجه به تذکرات رهبر معظم انقلاب آن جنایت ها را خلق کردند.

 

وی با بیان این که ضربه ای که فتنه گران به انقلاب و نظام اسلامی زدند به هیچ عنوان قابل بخشش نیست، تصریح کرد: این رفتار سران فتنه با دلسوزی سازگاری ندارد.

 

معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران خاطرنشان کرد: اگر آنها دلسوز بودند باید از مواضع خود کوتاه می آمدند و تسلیم قانون می شدند، اما با تکرار ادعاهای غلط خود هزینه های زیادی را به نظام تحمیل کردند.

 

حجت الاسلام خوبانی با بیان این که کسی که موجب ضربه زدن به نظام اسلامی شد باید تاوان عملکرد خود را بدهد، افزود: حداقل کاری که سران فتنه باید انجام می دادند عذرخواهی بود، اما حاضر به انجام عذرخواهی نیز نشدند و بر اشتباه خود پافشاری کردند.

 

وی با بیان این که حصر و حذف شدن از صحنه سیاست کمترین مجازات برای سران فتنه است، تصریح کرد: نظام اسلامی در مواجهه با فتنه گران نهایت رأفت اسلامی را مورد توجه قرار داد.

 

معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران با بیان این که عده ای به دنبال احیاء فتنه گران در جامعه هستند، خاطرنشان کرد: مرزبندی با فتنه گران مهم ترین خواست ملت از دولتمردان است./950/ت302/ب1

ارسال نظرات