۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۹
کد خبر: ۲۳۸۲۹۸
مدیر استانی حوزه علمیه گلستان:

بصیرت و ولایت مداری کلید حل مشکلات کشور است

خبرگزاری رسا ـ مدیر استانی حوزه علمیه گلستان از بصیرت به عنوان کلید حل مشکلات جامعه یاد کرد و گفت: فتنه 88 با بصیرت و ولایت مداری ملت بزرگ ایران خنثی شد.
حجت الاسلام ملكي مدير حوزه علميه گلستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، حجت الاسلام مصطفی ملکی، مدیر استانی حوزه علمیه گلستان امروز در تجمع بزرگداشت یوم الله نهم دی  گفت: اگر تاریخ اسلام را بررسی کنیم مشاهده می‌کنیم هر شکستی که به مسلمانان وارد شده از بی بصیرتی و ناآگاهی بوده و حماسه نهم دی نشان دهنده بصیرت مردم در حوادث تلخ فتنه 88 بود که توطئه دشمن را خنثی کرد.

 

وی در ادامه با بیان این که انتخابات سال 88 فرصتی برای دشمنان بود تا بتوانند توطئه های خود را عملی کنند، افزود: در جریان انتخابات سال 88 گروه هایی که در پشت پرده برای نظام و مردم توطئه چینی می‌کردند از غفلت عده ای در داخل سواستفاده کرده و حوادث تلخ انتخابات 88 را رقم زدند.

 

مدیر حوزه علمیه گلستان افزود: هرچه این توطئه ها جلوتر رفت پرده های بیشتری از نیات پلید دشمن آشکار شد و مردم انقلابی و مؤمن کشورمان پی به اهداف شیطانی آنان بردند.

 

وی در ادامه با اشاره به نامگذاری این روز بزرگ به روز بصیرت و میثاق امت با ولایت گفت: بصیرتی که مقام معظم رهبری به مردم منتقل کردند و حمایت و پشتیبانی مردم ولایت مدار ایران اسلامی از ولی فقیه مهم ترین عامل در نامگذاری این روز بود.

 

حجت الاسلام ملکی اظهار داشت: حماسه نهم دی متعلق به همه مردم ایران اسلامی است و نباید مصادره جناحی شود و به یقین بهره برداری جناحی از این حماسه تاریخی، بین المللی و مذهبی موجب تنزل ثمرات و اثرات این حماسه خواهد شد.

 

مدیر استانی حوزه علمیه مازندران افزود: شرکت مردم در راهپیمایی عظیم نهم دی علاوه بر خنثی کردن فتنه، دشمنان داخلی و خارجی را نیز ناامید کرد.

 

عضو شورای حوزه علمیه گلستان خاطر نشان کرد: بصیرت خواص و ولایت پذیری آن‌ها می‌تواند چراغ راهی برای مردم باشد و اگر خواص در این زمینه وظیفه خود را به خوبی انجام دهند مردم با قدرت بیشتری در میدان‌ها حضور پیدا می‌کنند.

 

وی تصریح کرد: اعتماد بیش از اندازه خواص و بزرگان به اطرافیان و بعضی منصوبان خود ممکن است برای نظام ایجاد مشکل کند و خواص باید نگاهشان به چراغ هایی باشد که امام راحل و مقام معظم رهبری روشن و تبیین کرده‌اند.

 

حجت الاسلام ملکی در پایان با بیان این که ملت ما از عاشورا درس می‌گیرند، گفت: باید مراقب باشیم که در اوضاع غبار آلود راه را برای دشمنا ن هموار نکنیم./1315/پ202/ب1

ارسال نظرات