۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۲۳۸۳۲۲

گردهمایی معاونان تبلیغ حوزه علمیه مازندران در آمل

خبرگزاری رسا ـ معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران از برگزاری گردهمایی معاونان تبلیغ حوزه علمیه استان در آمل خبر داد.
معاون تبليغ حوزه علميه مازندران

حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری از برگزاری گردهمایی معاونان تبلیغ حوزه علمیه استان در آمل خبر داد.

 

وی با بیان این که نشست معاونان تبلیغ حوزه علمیه استان هر ماه برگزار می شود، افزود: این نشست این ماه به میزبانی شهرستان آمل خواهد بود.

 

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران، هم افزایی، انتقال تجربیات و بیان برنامه های ابلاغی از قم را مهم ترین هدف برگزاری این گردهمایی دانست.

 

حجت الاسلام صادقی همچنین از فعالیت 200 مبلغ خواهر و برادر در مناطق مختلف مازندران خبر داد و خاطرنشان کرد: از این تعداد سی نفر مبلغ خواهر و 170 نفر نیز برادر هستند.

 

وی با بیان این که این روحانیان با عنوان مبلغان طرح هجرت در مناطق روستایی استان به فعالیت تبلیغی مشغول هستند، افزود: اجرای برنامه های فرهنگی و تبلیغی مهم ترین وظایف مبلغان طرح هجرت مازندران در مناطق استان است.

 

حجت الاسلام صادقی از مبلغان به عنوان حافظان سنت اسلام و ائمه اطهار(ع) یاد کرد و گفت: همه تلاش تبلیغی مبلغان در جهت ترویج معارف اسلامی و آموزه‌های قرآنی خلاصه شده است.

 

وی به وظیفه تبلیغی روحانیت اشاره کرد و با بیان این که گسترش بی حدو اندازه شبهات از سوی دشمنان نظام رسالت مبلغان دینی را چند برابر کرده است، افزود: امروز مبلغان باید همه توان خود وارد عرصه شده از اندیشه ناب اسلامی حراست کنند.

 

حجت الاسلام صادقی در ادامه خاطرنشان کرد: مبلغان به عنوان سفیران عرصه تبلیغ احکام دینی باید با ترویج احکام اسلامی ارزش های ناب شریعت محمدی را در جامعه گسترش دهند.

 

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران ادامه داد: گردهمایی معاون تبلیغ حوزه علمیه استان شنبه 13 دی ماه در آمل برگزار می شود.

 

حجت الاسلام صادقی افزود: در این مراسم حجت الاسلام طاهری، مدیر استانی حوزه علمیه مازندران و همچنین حجت الاسلام رحمانی، امام جمعه آمل و عضو شورای استانی حوزه علمیه استان نیز حضور خواهند داشت./950/ت302/ب1 

ارسال نظرات